Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spania er et glimrende førstevalg av faction. De er de eneste (utenom Pirates) som begynner med Galleons. Disse båtene KNUSER alt de første 20-30 årene++

 

Fokuser på Latin-Amerika. Skaff deg de regionene som trengs for å få New Spain til å joine deg (du får masse nye områder når du gjør oppdraget de gir deg).

 

Bygynte nettop på nytt som Maratha, og jeg må si det virker veldig utfordrende! Har fått en del trade agreements oppe å gå heldigvis.

Lenke til kommentar

Jeg vet virklig ikke om jeg gidder Prussia mer, jeg tjener nå 30 000 pr. turn selv med 5 fulle hærer. Nå forsvant liksom morroa, Lurer på om jeg skal drite i europa nå, og lage noen store fine hærer og noen store fine flåter og prøve å fastsette et tyskt rike i india, bare for å få litt nytt terreng i slagene mine

 

Og dere har installert dagens patch?

 

Steam installerer patchene automatisk så er ikkje noko å nedlaste

Det er vel ikke alle som bruker steam.

 

Du må bruke steam om du har kjøpt spillet

Lenke til kommentar
Hei

I campaign kan man ta over verden som man vil, eller så har man oppdrag?

Tar det lange tid å ta over heile verden, eller går det bare noen timer ?

Har aldri prøft Empire serien. håper på svar

MvH

Roterau

 

Du har ett "over all goal". Men utover det styrer du på akkurat som du vil. Og du klarer det neppe på noen få timer. Uansett er det foreløpig bare Europa, India, Nord og mellomamerika som er med.

Lenke til kommentar
Og dere har installert dagens patch?

 

Steam installerer patchene automatisk så er ikkje noko å nedlaste

Det er vel ikke alle som bruker steam.

 

 

Alle bruker steam for å spille ETW

 

Må bruke steam? Hva slags mening gir det? Jeg har da mange spill hvor jeg ikke må bruke Steam? Det er da ikke Valve som har gitt ut dette.

 

Sega har inngått ein avtale med steamworks med at steam skal gje ut spillet og holde det updated og sånt, så du får berre spilt det på steam

Lenke til kommentar
Har ikke krasjet, selv etter patchen, men det jeg sliter med er lag i kampanjeklartet. Om jeg trykker en unit kan det ta flere sekunder før spillet reagerer på det.

 

Jeg har det samme problemet, men du kan enkelt begrense tiden det tar ved å markere hele hæren din med en gang.

 

Bare trykk på den første uniten i panelet mens du holder shift inne og deretter trykker du på den siste. Da marker man alle unitsene.

 

Hvis du vil la noen units være igjen, holder du CTRL inne, mens du plukker ut unitsene du ikke vil ha med.

Lenke til kommentar
Har ikke krasjet, selv etter patchen, men det jeg sliter med er lag i kampanjeklartet. Om jeg trykker en unit kan det ta flere sekunder før spillet reagerer på det.

 

Jeg har det samme problemet, men du kan enkelt begrense tiden det tar ved å markere hele hæren din med en gang.

 

Bare trykk på den første uniten i panelet mens du holder shift inne og deretter trykker du på den siste. Da marker man alle unitsene.

 

Hvis du vil la noen units være igjen, holder du CTRL inne, mens du plukker ut unitsene du ikke vil ha med.

Det vet jeg, men jeg synes det blir for dumt at det tar tre sekunder å markere den første enheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...