Madeo Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Argh, spillet har sluttet og virke for meg.. Jeg spilte en stund og så avsluttet for å spille noe annet. Da jeg gikk til "Mine Spill" for å starte det andre spillet virket det som om E:TW ble oppdatert. Jeg tenkte ikke mer over det, og startet å spille det andre. Men da jeg senere skulle spille E:TW igjen, kræsjer det bare når jeg prøver å starte det. "Preparing to launch Empire: Total War" Så lukker den boksen seg og så.. "Empire: Total War har sluttet og virke" Får vel re-installere spillet.. Japp. Hadde tilsvarende samme problem måtte reinstallere Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er ikke norge og danmark med på spillet? Norge burde vært med!! Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er ikke norge og danmark med på spillet? Norge burde vært med!! Er endel faksjoner du kan unlocke etterhvert Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Begge er med, men ikke spillbare. Det kan dog fixes med mods som folk nettopp har gitt ut link Noen som vet hvor man finner save'sa mine så jeg kan ta back up av dem? Endret 8. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Grand ages rome (eller hva det het) så jo veldig spennende ut. Skal definitivt følge med på det Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har kommet til det punktet hvor jeg skal ta Quebeq og en by til, men jeg finner de ikke på kartet. Såvidt jeg kan forstå så er de lokalisert på andre sida av elva, men dit kommer jeg ikke. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har kommet til det punktet hvor jeg skal ta Quebeq og en by til, men jeg finner de ikke på kartet. Såvidt jeg kan forstå så er de lokalisert på andre sida av elva, men dit kommer jeg ikke. Montreal er vel den andre byen. De ligger helt inntil den vestlige bredden til elven. Jeg stappet en hau med soldater i et skip og seilte et godt stykke nordover til utløpet til elven og så ned der. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Begge er med, men ikke spillbare. Det kan dog fixes med mods som folk nettopp har gitt ut link Noen som vet hvor man finner save'sa mine så jeg kan ta back up av dem? Takk for linken! har testet dette, men hvorfor snakker Norge TYSK!!! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva vil være minstekravene til maskina for å kunne kjøre glatt med settings på high? Tenker å kjøpe ny maskin for å dra spillet og lurer på hvor høyt jeg må gå. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som vet hvor man finner save'sa mine så jeg kan ta back up av dem? Denne katalogen så lovende ut hos meg iallfall: C:\Documents and Settings\Ditt Navn\Application Data\The Creative Assembly\Empire\save_games Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Da fikk jeg spillet, tenkte jeg skulle starte med Sverige, men etter 2 min innså jeg at jeg ikke kom til å klare å høre på alle de svenske kommandoene i spillet. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Haha, det kan jeg godt tenke meg blir slitsomt ja Noen som vet om det er mulig å låse opp de mindre nasjonene? Kunne virkelig tenkt meg å spille som Danmark-Norge. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har kommet til det punktet hvor jeg skal ta Quebeq og en by til, men jeg finner de ikke på kartet. Såvidt jeg kan forstå så er de lokalisert på andre sida av elva, men dit kommer jeg ikke. Montreal er vel den andre byen. De ligger helt inntil den vestlige bredden til elven. Jeg stappet en hau med soldater i et skip og seilte et godt stykke nordover til utløpet til elven og så ned der. Viste seg å være en bug i scriptinga som noen opplever. Den delen av kartet blir rett og slett ikke åpnet. Men fant en løsning etter endel søking. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Gidd at jeg liksom skulle være smart og kjøpe SF da... Damn modders... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Så kjøper man SF kan man ikke bruke mods? Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jo skal være mulig det, men leste at det nå er mulig for de med vanlig ETW å unlocke SF units Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ser jo veldig fett ut dette. Men er det mulig å få kjøpt det i Oslo-området? Vært innom et par butikker i dag og begge var utsolgt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Jo skal være mulig det, men leste at det nå er mulig for de med vanlig ETW å unlocke SF units Er det? Bloody dang da heh... vel da kunne jeg jo fått spillet under 20£. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 9. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Ser jo veldig fett ut dette. Men er det mulig å få kjøpt det i Oslo-området? Vært innom et par butikker i dag og begge var utsolgt Så klart er det mulig å kjøpe spillet i oslo.. dra til Oslo City, på plate kompaniet i 3. etasje (tror jeg) har dem spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå