ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Burde vært litt kraftigere CPU og jeg vet ikke helt om skjermkortet er. Du får nok kasnkje ikke spilt på High. Hvorfor ikke stasjonær? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fordi jeg skal ta meg jobb nå for å spare opp til ny pc så jeg får spilt ETW.. og en kamerat av meg har den samme pc'en og han tar flere spill på High. (Far cry 2, Fallaut 3.. osv) Og da tenkte jeg at den pc'en hadde vært perfekt.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det går da, men du burde ha en litt kraftigere CPU. Jeg har en E8400 Dual Core 3 ghz og når jeg spiller blir det brukt ca. 60-80 av all kraften dens. Men jeg ville heller kjøpt en stasjonær hvis jeg var deg. Mer for penga og man kan bytte ut deler senere. System Requirements Supported OS: Windows® XP Service Pack 2 or Windows Vista™ Processor: 2.4 GHz Intel® Pentium® or greater or AMD® Athlon® equivalent CPU Memory: 1 GB RAM (XP,) 2 GB RAM (Vista™) Graphics: 100% DirectX 9.0c compatible hardware accelerated video card with shader version 2.0 support, 256 MB video memory Display: Minimum screen resolution of 1024 x 768 pixels Sound: Directx9.0c compatible sound card Hard Drive: 15 GB free hard disk space formatted as NTFS Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard Du kan sjekke ut denne Eller noen av de andre pc'ene komplett setter sammen for deg. Du kan også bytte ut deler selv. Men hvor mye vil du bruke? Endret 7. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Alle pengene jeg får lønn.. etter 3 ukers jobbing skal jeg nok ha skaffet hvertfall 8000 kr Så kommer til i bruke alle de på ny pc.. og ETW så klart Men den pc'en du kom med. er den prisen ink. alle de delene? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Allle delene ja. Det du burde gjøre er å lage en egen tråd der du spør om hjelp/anbefalinger til kjøp av PC. Trenger du skjerm, mus og tastatur, eller har du det? Pris ca. 7500 (siden du skal kjøpe Empire) osv. De som henger i den delen av forumet har mye mer peiling enn meg Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Bare lurer.. så en kommentar om at man kan sitte ned skattene i et land og ikke i alle. Prøver å sitte ned skattene i Norge (som sverige) og ikke i sverige. Klarer desverre ikke dette. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mulig jeg tar feil, men jeg tror skatte-politikken din gjelder for hele ditt emperium. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mulig jeg tar feil, men jeg tror skatte-politikken din gjelder for hele ditt emperium. Nei, skatte politikken gjelder for det området ditt du ser på, for eksempel så kan America området har medium på taxes mens europa kan være på fult, ellers enn dette så kan frita skatter frå regioner, eg trur ikkje du kan forandre skattene for kvart region, det har vertfall ikkje eg funne ut enda Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Mulig jeg tar feil, men jeg tror skatte-politikken din gjelder for hele ditt emperium. Mener også det er sånn, men man kan frita hver enkelt stat sånn at de slipper å betale skatt i det hele tatt. Endret 7. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
bigsmoke Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gleder meg til modderne får lagt hånda på dette spillet. For enkelt nå. Jeg hører de har tenkt til å modde ETW til Star Wars Toatal war, med 5 campaign. Inneholder KOTOR campaign også. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Okei takk for svar.. skal lage tråd senere Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Arggggg, jeg har kjøpt spillet, men får ikke spilt. Ser ut som det er endel folk som opplever samme feil som meg: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=231820 Jeg får vel bare vente til SEGA fikser feilen Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som har klart å få "Ghoorkas" ingame enda? Jeg har SF versjonen, spiller som Britene foreløpig, og har Rogers Rangers (en av spesial enhetene) og har regionen Kashmir, men ingen "Ghoorkas" å se... Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) For de som skulle ønske det kom ett "Rome II: Total War" så virker dette som et meget interessant spill som kommer nå i mars. Grand Ages Rome Se noen herlige teaser screenshots: Samt et par nydelige trailere: Endret 8. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan får du mer enn 80 folk per unit? Lenke til kommentar
olus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan får du mer enn 80 folk per unit? endres på instillinger Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det noen mappe i Empire hvor screen shots blir lagra, sånn som i M2? Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan får du mer enn 80 folk per unit? endres på instillinger Har gått innpå alt som er av options, men finner det ikke... Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan får du mer enn 80 folk per unit? endres på instillinger Har gått innpå alt som er av options, men finner det ikke... Video options, under graphics, unit size ellernoe tilsvarende. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Argh, spillet har sluttet og virke for meg.. Jeg spilte en stund og så avsluttet for å spille noe annet. Da jeg gikk til "Mine Spill" for å starte det andre spillet virket det som om E:TW ble oppdatert. Jeg tenkte ikke mer over det, og startet å spille det andre. Men da jeg senere skulle spille E:TW igjen, kræsjer det bare når jeg prøver å starte det. "Preparing to launch Empire: Total War" Så lukker den boksen seg og så.. "Empire: Total War har sluttet og virke" Får vel re-installere spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå