Gunfreak Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 ja, loadingen er treig for alle, demoen skal også i teorien kreve litt mer en hele spillet Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Sitter å venter på Special Forces pakka mi... Dette er uutholdelig! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 noen som vet om jeg tar spillet med Compaq presario F700 med NVIDIA GeForce Go6100 ? Greide å ta spillet på det LAVESTE i alt med mye hakking xD Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er det mulig og spille som Amerika i Grand Campagin? eller bare road to independences. Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Er det mulig og spille som Amerika i Grand Campagin? eller bare road to independences. Du kan ikke velge Amerika som et lag nei, men du kan velge england å få et oppdrag som, etter fullførelse gir deg kontroll over de 13 koloniene. Det finnes muligens flere løsninger, men jeg har bare spilt i et par timer med England:) Lenke til kommentar
Sjofel_Imperium Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Er det mulig og spille som Amerika i Grand Campagin? eller bare road to independences. Det står på empire total war hjemmesiden at United States er spillbar som faksjon etter å ha fullført "Stage 4" i The Road to Independence. Edit: http://www.totalwar.com/empire/gameinfo/news.php Endret 5. mars 2009 av Sjofel_Imperium Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som har fått med seg hvordan tradetheatres fungerer? Etter å ha samlet Skandinavia var det på tide å tenke økonomi, så jeg sendte 2 indiamen med støtte ned til elefenbenskysten, i håp om å finne noen lukrative sla.. Øh, varer. Da jeg kom ned var det andre der, men heldigvis ingen uvenner, og til og med en egen "plass" satte flåten min der. Og ingenting skjer. Ser de andre har stiplede linjer fra sine spots, noe som indikerer vare/pengeflyt. Min flåte har tydeligvis dratt på opplysningstidens dyreste afrikacruise. Med en samlet upkeep på ca 1500 på flåtwen der nede, forventer jeg avkastning. Hva er det jeg ikke har skjønt? Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som har fått med seg hvordan tradetheatres fungerer?Etter å ha samlet Skandinavia var det på tide å tenke økonomi, så jeg sendte 2 indiamen med støtte ned til elefenbenskysten, i håp om å finne noen lukrative sla.. Øh, varer. Da jeg kom ned var det andre der, men heldigvis ingen uvenner, og til og med en egen "plass" satte flåten min der. Og ingenting skjer. Ser de andre har stiplede linjer fra sine spots, noe som indikerer vare/pengeflyt. Min flåte har tydeligvis dratt på opplysningstidens dyreste afrikacruise. Med en samlet upkeep på ca 1500 på flåtwen der nede, forventer jeg avkastning. Hva er det jeg ikke har skjønt? Største boosten i inntekt får jeg når jeg fullfører nye steg på tech treet. Særlig under industy og philosofy. som igjen fører til oppgradering av farms, veier osv. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Joda, har tre skoler som går for fullt etter at jeg forsket frem bajonetter og mobilt artilleri. Men alikevel skulle jeg gjerne visst hvordan tradetheatrene virker. Virker også som en kul "knuffeplass" om man liker sjøslag Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Kanskje du har for mange skip/andre skip enn Indiamen. Jeg har bare satt et og et skip i et par "båser" og det funker supert. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som har en Nvidia driver å anbefale for spillet? Vurderer å legge inn en ny en. Kjører nå Forceware 175.16. Har googla rundt, men ikke funnet noen med erfaringer. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Her er en uttalelse fra CA etter launch. Der står det blant annet om nvidia drivere: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=231770 Edit: Kaffe Bob, skal prøve det, men ser de andre har stacks Kanskje jeg må "knuffe" meg til en ekstra plass.. Endret 5. mars 2009 av Moondawg Lenke til kommentar
Dec Skrevet 5. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2009 Her er en uttalelse fra CA etter launch.Der står det blant annet om nvidia drivere: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=231770 Edit: Kaffe Bob, skal prøve det, men ser de andre har stacks Kanskje jeg må "knuffe" meg til en ekstra plass.. Takker! En glimrende link til ett superb forum i seg selv. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Mulig dette står et annet sted, men har prøvd å søke litt her og på google, og finner ingenting om det. Noen som har lest noe om hvordan spiller kjører på Windows på macmaskiner? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Sitter å venter på Special Forces pakka mi... Dette er uutholdelig!Samme her og det skal bli det første spillet som skal nytes på mitt nye X58 bygg(venter på RMA HK). Det blir også spillet som vil ta over etter snart 100 timer med FO3. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Ah, dette spillet går mye mer i dybden enn noen av de andre total war spillene. Jeg bruker jo en evighet på å skjønne hva jeg skal gjøre for å tjene penger her. Blir nok veldig bra når jeg får satt meg inn i ting, liker at mye er nytt. Men en ting, hvordan i alle dager får jeg opprettet trading med andre nasjoner? det er liksom ikke akkurat diplomater som gjør det denne gangen.. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Sitter å venter på Special Forces pakka mi... Dette er uutholdelig!Samme her og det skal bli det første spillet som skal nytes på mitt nye X58 bygg(venter på RMA HK). Det blir også spillet som vil ta over etter snart 100 timer med FO3. Kan jeg spørre hvor du har bestilt fra? Jeg og venter, har bestilt fra play.com og spillet ble sendt avgårde den 2. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) The Hut, men jeg bestilte først i går, så jeg får nok ikke noe før neste uke. Men maskinen har et HK i RMA så det gjør ingenting. Ellers: Empire: Total War Patch Due Next Week http://www.shacknews.com/onearticle.x/57533 Endret 6. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 Noen som vet om spillet finnes i butikkene til platekompaniet? Har et gavekort jeg gjerne skulle brukt opp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=16861EMPI Har de det på nettbutikken har de det sikkert på butikken og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå