QZ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hm, eg får ikkje spelt det. Eg starta Battle Tutorial, og det klikka når eg kom til nærkamp, eg starta Sea Battle Tutorial og det klikka med ein gong, eg starta Road to Independence og det klikka etter det første slaget-.- Eg har skrudd ned grafikken til det lavaste, men det går likevel ikkje. Ser ut til at eg treng ein betre pc... Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Husk å oppgradere skjermkortdriverne også. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har tenkt å kjøpe Empire, men tror dere at min Acer Aspire 5930g vil kjøre spillet greit? Jeg tror 5930g'en vil kjøre spillet fint. Kanskje ikke med høyeste detaljer, men jeg er sikker på at det vil både kunne kjøre bra og se bra ut. prøv å søke i google på 9600m-gt og empire total war. Kanskje noen andre som har prøvd det. Eller last ned demoen. Lenke til kommentar
mafkoy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har et lite spørsmål: Jeg lastet ned demoen av spillet, og det gikk helt SMOOTH, uten noen form for lagg på litt under middels grafikkinstillinger. Tror dere at om jeg kjøper spillet, at det vil kjøre like bra? Takker for svar! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 bestilte fra cdon.no akkurat:) Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som har bestilt fra play.com og fått spillet enda? Mitt ble sendt på mandag så regner med at jeg får det snart. Hater denne ventingen Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har tenkt å kjøpe Empire, men tror dere at min Acer Aspire 5930g vil kjøre spillet greit?Kan spille det fint om du har 9600m gt kortet Endret 4. mars 2009 av TSP Fjernet personangrep og sitat av slettet innlegg. - TSP Lenke til kommentar
ketle Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva med å lage noen sticky tråder på taktikker og strategier? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Glad jeg kjøpte det på DVD, dette går jo kjempe fort! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tja selv med dvd går instalasjonen egentlig jevlig treigt... 15gig er litt. Men er vell bedre enn å laste ned. ^^ Uansett glad jeg bare plukket spilet op på platekompaniet i stedet for å måtte vente på post osv. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan ha noe å gjøre med at jeg kjøpte pc for noen uker siden, men jeg syns andre spill pleier å bruke lengre tid. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hva er noen minutters installasjon i forhold til alle dagene du kommer til å spille Empire Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tenkte mest på at jeg slapp den lange nedlastningstiden. Lenke til kommentar
mafkoy Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har et lite spørsmål: Jeg lastet ned demoen av spillet, og det gikk helt SMOOTH, uten noen form for lagg på litt under middels grafikkinstillinger. Tror dere at om jeg kjøper spillet, at det vil kjøre like bra? Takker for svar! thumbup.gif Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har et lite spørsmål: Jeg lastet ned demoen av spillet, og det gikk helt SMOOTH, uten noen form for lagg på litt under middels grafikkinstillinger. Tror dere at om jeg kjøper spillet, at det vil kjøre like bra? Takker for svar! thumbup.gif selvfølgelig umulig for oss å svare helt sikker på. Men jeg tror du vil klare å spille det like bra som demoen. Min erfaring er at jeg nå kjører spillet glattere en jeg kjørte demoen. Jeg har ikke testet ut ulike settings enda, men kjører nå med det meste på high/ultra..se sig for specs. Vet ikke hvordan specs du har.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ah. Har lyst på dette spillet! Men har ikke råd til å bruke penger på noe sånt. Men med en gang det kommer penger på kontoen kommer jeg til å kjøpe det. Må innrømme at jeg har tenkt på nedlasting, men spillet er jo så stort at jeg kommer til å få lønn før nedlastingen blir ferdig. Kjøp blir det uansett. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 ... *Misunner dere kraftig* Dere så god damn heldige som får spilt spillet.. Jeg må hvertfall vente helt til September før jeg får spilt dette Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Har selv Acer 8930G (9700m GT) så lurer litt på hvordan spillet vil gå her. Laster ned demoen nå og sjekker før jeg evt kjøper det. Endret 4. mars 2009 av avanore Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvordan er specsene til pcen? Skjermkort, CPU og RAM? Har du ett 8800 GT kort eller nyere med 512 mb ram, en to-kjerne prossessor på minst 2.0 ghz og 2 gb ram kan du nok i hvert fall kjøre spillet på medium grafikk. Lenke til kommentar
rkjetil Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har tenkt å kjøpe Empire, men tror dere at min Acer Aspire 5930g vil kjøre spillet greit? Jeg tror 5930g'en vil kjøre spillet fint. Kanskje ikke med høyeste detaljer, men jeg er sikker på at det vil både kunne kjøre bra og se bra ut. prøv å søke i google på 9600m-gt og empire total war. Kanskje noen andre som har prøvd det. Eller last ned demoen. Har prøvt demoen nå og klarer å kjøre det på medium uten noe hakking, men det går litt tregt å loade. Er det andre som har problemer med treg loading? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå