ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Special utgaven inneholder 6 fler units, et eget kar, eget cover og en dvd med noe vi ikke vet hva er på enda. Mest sannsynlig en dvd om hvordan de lagde spillet eller med lydspor. Betaler gledelig 100 kr mer for spesialutgaven blant annet pga. av innholdet og at CA har laget mye bra før jeg er fornøyd med. Spesial utgaven av Medieval 2 var bra, men den blir nok ikke fullt så bra. Når kommer forresten anmeldelsene? Til f.eks. KZ2 kom de jo omtrent 1 måned før spillet ble sluppet ut. Endret 27. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
MPC Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 + Du får ein av Pre Order unitsene i spesial utgåven. Kjøper du frå amazon får du 1 special unit og kjøper du frå game får du ein anna unit. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Noen som vet om vi får se noen jegere? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 + Du får ein av Pre Order unitsene i spesial utgåven. Kjøper du frå amazon får du 1 special unit og kjøper du frå game får du ein anna unit. Det er bare hvis du bestiller fra de store utenlandske sidene. Play.com, amazon.com, bol og 3 sider til tror jeg har fått egne units. Hva mener du med jegere? Sjekk på totalwar.com og på twcenter.net om du finner noe. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Tenker på typen soldater jeger. Pleide vell å være eliten i slutten av epoken spillet spilles i ? Gunfreak? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Sjekket nå, jegerne er med Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Skal vi lage en spillverket/diskusjon.no gruppe for Empire på Steam når det kommer? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 høres kos ut Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Hvordan går det med steam, må vi fortsatt betale euro? + Du får ein av Pre Order unitsene i spesial utgåven. Kjøper du frå amazon får du 1 special unit og kjøper du frå game får du ein anna unit. Det er bare hvis du bestiller fra de store utenlandske sidene. Play.com, amazon.com, bol og 3 sider til tror jeg har fått egne units. Stress, kjøper heller vanlig versjon av E:TW og laster ned Special Force til singleplayer . Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Den eneste måten og få de 6 unitsene på er at du skriver inn 1 kode som følger med Special Forces på Steam. Du skal vel ikke bruke ulovlige metoder på ett så bra spill? Da har jeg laget en steam group for oss Spillverket TW Håper så mange som mulig av dere blir. Legg meg til som venn på steam så sender jeg invite. Endret 28. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Anmeldelsene har startet å tikke inn nå. http://pc.ign.com/articles/957/957883p1.html http://spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=2559388 http://www.eurogamer.net/articles/empire-total-war-review ...er som forventet Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Ser bra ut Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Gleder meg som bare rakkern. har forhåndsbestilt det på gamestop, de sa jeg ikke kunne bestille spesial utgaven gjelder bare å være først i køen her. Lurte på om jeg kulle si jeg var "syk" på skolen for å forsikre meg om at jeg får den Lenke til kommentar
olus Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=100658 ser denne pcen brukbar ut til spillet ? Er ikke verdensmester når det gjelder pc så greit viss noen kan hjelpe meg litt : ) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hvorfor ikke kjøpe stasjonær? Mer for penga. Kjører på Ultra med 1680*1050 oppløsning med denna maskinvaren: ASUS P5E, Intel E8400 3ghz, Nvidia 8800gt, OCZ Gold 4 gb ddr2, OCZ StealtXStream 600w, WD Caviar 500gb, Samsung S203, BenQ G2200W Du kan få en tilsvarende stasjonær til litt over 6000 nå tror jeg, uten skjerm Endret 28. februar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har quad core, men demoen tar ikke full utnyttelse av det, så jeg vil tror at hele spillet går enda bedre enn demoen, som jeg kan spille på ultra Lenke til kommentar
QZ Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Vil Prossessor:"AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60" Skjermkort: "NVIDIA GeForce 8400M GS" RAM: 2 GB køyre E:TW bra? Eller må eg spele med lave innstillinger?(eg kjem uansett til å spele det, om det er på lave eller høge innstillinger) Endret 1. mars 2009 av QZ Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) kjører: Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 CPU: AMD Black Edition AMD Phenom X4 9950 / 2.6 GHz prosessor RAM: Crucial DDR2 PC5300 4096MB Hovedkort: Gigabyte GA-MA770 Spillet kjøres på high, demoen har kjørt veldig greit, har ikke hengt seg opp eller hoppet ut, noe lang loading time men jeg er ikke den eneste. har også noe bug på unitsene på land war men det er demo så håper at dette blir ordnet til spillet kommer ut evt. i patch Endret 28. februar 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 er det bare meg eller tar demoen UENDELIG lang tid å loade før man kommer inn i selve gamet? Det lengste jeg kommer er en side med tekst osv.. Kommer ikke videre.. -.- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 Tar ca. 2 minutter, jeg trodde også de første gangene at spillet ikke virket, men så lot jeg det bare stå på i mange minutter og da gikk det til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå