ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det vanskeligste med en gang Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hvilken vanskelighetsgrad tenkte dere å kjøre på første gang dere fyrer opp spillet? Tenkte hard jeg... Jeg spillter alltid Total War på Hardest/Hardest, men siden jeg ikke er kjent med det nye systemet blir det kansje Hardest/Hard. Kampene hard og campaign hardest da ? Blir nok hard/hard her... Endret 10. februar 2009 av Lindbach Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Blir nok medium/medium. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kommer vel til å ta et par custom battles på medium, før jeg spiller kampaign på hard/hardest Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, kan være lurt det. Spesielt sjøslag... Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Blir nok medium/medium ja Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvilken vanskelighetsgrad tenkte dere å kjøre på første gang dere fyrer opp spillet? Tenkte hard jeg... Jeg spillter alltid Total War på Hardest/Hardest, men siden jeg ikke er kjent med det nye systemet blir det kansje Hardest/Hard. Kampene hard og campaign hardest da ? Blir nok hard/hard her... Det er riktig. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) PC Gamer's anmeledelses score av ETW står på siden deres. Old? http://www.totalwar.com/empire/ Endret 16. februar 2009 av LinoraN Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg vil anbefale alle å lese denne australske IGN-artikkelen om spillet som kom nylig. Australere er morsomme http://pc.ign.com/articles/954/954472p1.html Poor, pathetic Total War games up until now. "Ooh, look at us, we're fighting on the land! Weeee!" Whatever, man. That is sooo pre-March 5, 2009. The team is also happy for the community to point out discrepancies. One such community member sent a four page document - with pictures and links - pointing out that the moustaches sported by soldiers in a recently released screenshot weren't historically accurate. Something to do with the wax available at the time... and they got changed. Det mest interessante i artikkelen og noe jeg ikke visste; So, Isaac Newton, eh? Most people remember him as a physicist. Some may remember he was also an alchemist. Once this game streets, however, he'll be known as a gunslinger. Each faction, you see, has two Gentlemen it can use in a number of ways. Say you have ol' Sir Isaac. On the one hand, you can post him in a university to increase the speed with which technology is researched. On the other, you can send him out to challenge other gentlemen to duels! The best part is that he can trot over to a foreign country, slap a dude in the face with his duelling glove (we're assuming he has one), then kill him, and it's not seen as an act of war. Huzzah! HISTORICAL FIGURES GO HEAD TO HEAD, ONE GAME ONLY. Endret 17. februar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 HAHA. Den artikkelen made my day for å si det slik. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til Empire nå. Dette blir sinnsykt bra! Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 noen som kan svare meg på dette: gikk inn på platekompaniet sin hjemmeside, så tidligere at spillets release hadde 6/3 der, men nå; på vanlige versonen står det 4/3 mens på Special Forces Edition står det 6/3 noen som vet hvorfor? Linker: http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=16861EMPI http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=16861EMPISFE Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg antar det er fordi de har vanskeligheter med å få inn Special Forces Edition samtidig som den vanlige versjonen. Det er jo synd, men om det stemmer er det vel svært lite man kan gjøre med det. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøp heller fra play.com da... Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 kjipt må vell bare vente 2 ekstra dager da Lenke til kommentar
bigsmoke Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Helu Er dette det største norske Total war forumet? Norsk DLV_TWCenter-ambassadør ***** Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har ikke sett et større norskt forum for Total War ihvertfal. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Man kan vel kanskje si at Total War-kategorien vi har her på forumet Diskusjon.no er norges største Total War-kategori - men kategorien vil bare eksistere så lenge det er aktivitet her i form av mange tråder. Velg filtrermulighetene i bunn og sett til å vise innlegg fra alltid, er mange tråder i denne kategorien om man og utvider til å gjelde for mer enn 30 dager. Du kan se hvilke filtermuligheter jeg mener her; https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=282713 Endret 17. februar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 The team is also happy for the community to point out discrepancies. One such community member sent a four page document - with pictures and links - pointing out that the moustaches sported by soldiers in a recently released screenshot weren't historically accurate. Something to do with the wax available at the time... and they got changed. Gunfreak? Noe du vil fortelle oss? :!: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er gunfreak, ikke bartfreak Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 HaHa! :!: Good one.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå