Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt lei av Sverige, startet en ny campaign med storbritannia. Nå er jeg i 1707, har ikke tatt over noen områder enda. Men har godt utviklede byer, og massiv trading. Konsetrerte meg om det først så sendte vel 8-10 tradeships rundt omkring, noe som nå gir meg god avkastning. Har 30000 på konto og for øyeblikket nada å bruke det på, så forsterker flåten min og styrkene over i amerika da indianerne der prøver seg litt :)

 

Prøver meg på hard/hard nå, så litt artig at det virker som jeg har fått en god start.

Lenke til kommentar

Faktisk ingen erfaring med Storbritannia. Men spania er og blir dine fiender. Første jeg ville gjort er å bygge oppe en hær nå, og ta over marokko og malaga! Gratulerer du har nå kontroll over all handel inn og ut av middelhavet;) Ellers er det vel lurt og opprettholde en sterk flåte tenker jeg, bygg allianser og sloss rundt deretter. Kan jo være en ide å ta over skandinavia så har du vel bortimot herredømmme av all handel ville jeg tro. Dessuten så er jo frankrike også en bitter fiende, selv om de ikke angriper øyene dine(ville tro de holder seg unna) så vil de hakke på handelsflåtene dine og dine handelsveier.

 

Jøran, det har desverre ikke det... Men har vel ikke gått en måned enda?

 

Selv har jeg greid å holde meg godt unna trøbbel, har fått fotfeste til middelhavet, og har faktisk ikke sloss med noen småstater enda, bare østerriket. Pengene begynner å gli inn, 4000 per turn haha. Men vil nok gå oppover etterhvert. Gjorde som deg å hadde 20 000 på bok før jeg ble angrepet, og brukte jo alt på å reparere hrene min og de to byene jeg tok over.

Lenke til kommentar

Ser dere nevner vanskelighetsgrad, hva pleier dere å spille med? Jeg har aldri spilt med noe annet enn VH/VH og det eneste jeg sliter med er å få mer enn 2000 i income så jeg kan få utvida hæren og bygd opp byene. Når jeg spiller med Prussia så har jeg ingen flåte i det hele tatt.

PCen er fucked igjen så ,må nok kjøpe en ny disk da det virker som om den ikke er helt stabil, men skulle gjerne spilt med/mot deg Axl91 ;)

Lenke til kommentar

Det er på vei;)

 

i etw så har jeg spilt på normal, men har ikke hatt maskin før nå siden oktober som er noe tess, Spiller på h/h og det er noe annet. Erfaringer fra VH/VH på MTW, stackspam og insane bevegelighet i kampene. som ikke er så morsomt.

 

INgen update jeg har merket, men merket meg at du er glad i mods, kan jo tulet til med spillet etter at du fjerna den revolution mod?

Lenke til kommentar

Hmm, jeg fortsetter å tape en kamp mot indianerne fordi jeg ikke får stilt opp troppene mine i forkant.

Altså, den bare starter rett på, så bare står alle i en klynge med ansiktet vendt vekk fra fienden og på totalt feil sted.

Så når de rusher rekker jeg ikke komme i posisjon.

 

Kavaleriet mitt var også usynlig og jeg fikk ikke rørt på det =/

 

Noen som har vært borti det?

Lenke til kommentar

Først ->

 

CA har nettopp sagt at ETW Multiplayer Campaign kjeme ut den 7. Desember! Same dag som den nye DLC pakken -> The Elite Units of America.

 

Andre ->

 

Gruppen som eg er del-eier av hoster ein konkurranse der du kan vinne ein gratis DLC for ETW. Nemlig:

The Elite units of america, men du kan også velge ein av dei andre UNIT DLCene som Special Forces eller Elite Units of the West

 

Du må være medlem av gruppen for å delta -> http://steamcommunity.com/groups/napoleonfangroup

 

For å vinne så må du invitere 250 personar til gruppen. Første 2 som inviterer 250 får ein gratis unit DLC. Sponsa av meg og Nick Stone.

 

 

PS. konkurransen starta 10 min sida, men ingen har begynt å invitere :)

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Det er berre å finne ein gruppe på 250 og klikke invite på kvar person. Tar max 30 min om du er fort :)

 

Er berre 1 prize igjen, så best dåkke forte dere om dåkke vil vinne noko gratis :)

 

PS: Dei må ikkje joine, trenger berre 250 *invites*.

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Aha, ja var for sent når jeg sjekka i går tidlig:) Vel var ikke så dyrt da, 3 euro på steam? Og bare nye units for USA?

 

Holder på med prussia campaignen min, og har endelig klart å få et samlet rike. Men er ganske så svekket, så hvis en eller annen får for seg å angripe meg så vil han nok ta en del byer ganske fort før jeg får samlet en hær å slå tilbake, men heldigvis(?) så tenker ikke computer slikt. 1712 er året og liten incom, alliert med saxony, GB vil plutselig være venner etter at jeg moste østeriket ned til grensene mot ottoman som utviklet seg til en krig mellom de to, Østerriket har ikke råd til å drive to kriger skjønner jeg, men er nok bitre for at jeg tok wien. Saxony vet ikke hvem de skal holde seg med, de er for øyeblikket nøytrale iforhold til meg og polen som de er allierte med begge to. Lurer på om jeg skal gi saxony Byen som grenser til frankrike, da jeg ikke har lyst til å ha noen krig med dem i min tillstand, får se om frankrike ypper.

 

Hadde jo vært spennende om den gjorde det.

 

Vil mp campaign komme samtidig med utvidningspakken? Ser du skriver det, men prøvde å lete rundt i steamgruppa men så bare om DLC'en. Stoler på deg MPC! ahh ser fram til det! :D

Endret av Axl91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...