eRemitt Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Heisann Vi har ganske god dekning trådløst nettverk her på skolen jeg går på (Universitet i Stavanger) , men jeg får "WiFi ikke tilgjengelig" over alt med min HTC S710, men når jeg slår av og på telefonen, ja da kommer det med en gang. Men hvis jeg da skrur WiFi av og så på igjen da kommer "WiFi ikke tilgjengelig" igjen =( Har ikke innstallert noen ekstra themes eller noe i den dur, noen som vet råd? Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 ingen som vet? er det en kjent bug? eller må jeg update noe? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Heisann Vi har ganske god dekning trådløst nettverk her på skolen jeg går på (Universitet i Stavanger) , men jeg får "WiFi ikke tilgjengelig" over alt med min HTC S710, men når jeg slår av og på telefonen, ja da kommer det med en gang. Men hvis jeg da skrur WiFi av og så på igjen da kommer "WiFi ikke tilgjengelig" igjen =( Har ikke innstallert noen ekstra themes eller noe i den dur, noen som vet råd? 9335190[/snapback] Jeg har brukt samma mobil en god stund og jeg har aldri opplevd at wi-fi'n har svikta, har du prøvd og oppdatere software? Endret 22. august 2007 av Reppemarkus Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 hvilken software? nei jeg har ikke oppdatert noen ting, i så fall hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) hvilken software? nei jeg har ikke oppdatert noen ting, i så fall hvor finner jeg det? 9337049[/snapback] De var noes sånn windows update på min da.. du kan jo prøve de da.. er ikke sikker Endret 22. august 2007 av Reppemarkus Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 trodde ikke windows update fungerte på disse telefonene jeg Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 trodde ikke windows update fungerte på disse telefonene jeg 9337128[/snapback] Mener og huske at man koblet telefonen til pc'n med medfølgende usb kabel når jeg brukte det.. Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 jeg skjønner det ikke hvertfall Noen andres om har vært borti samme problem her angådende WiFi? Lenke til kommentar
eRemitt Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 ingen ekspert som kan tenke seg hva problemet er? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 skjekk brukerhåndboka Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Last ned ny ROM fra HTC.com. Det står forklart hvordan du oppdaterer telefonen din. NB! Dette sletter alt på telefonen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå