Milzit Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Når jeg trykker på en tråd får jeg bare opp første meldingen og jeg bare opp overskriften på svarene når jeg trykker på disse. Før fikk jeg da opp alle og har ikke forandret noe i oppsettet? Kan ikke finne noen innstillinger for dette, har prøvd å sette antall innlegg til 40 uten at det gjør noe forskjell. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Vet.. Har merket dette selv, og jeg må si det er j***** irriterende.. Tar faktisk en god del ekstra tid å lese seg igjennom en tråd.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Jeg tror kanskje dere har fiklet med noen av disse knappene: Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Min står på standard.. Så dette var jo rart..! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kunne vi kanskje se et bilde av problemet? Det er likevel mest sannsynlig at det er som Daniel sier, men om det står på "Standard" er det jo merkerlig. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Min står på standard.. Så dette var jo rart..! 9348312[/snapback] Får du opp bare en post kan jeg garantere deg at du ikke er på standard, klikk på standard så ordner det seg. Det samme står forøvrig beskrevet i FAQen, skulle du fremdeles ha problemer etter det så send meg en PM. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg