Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

1997 Ford Mondeo 1.8 ghia STV(kjøpe idag?)

Anbefalte innlegg

Hei. har tittet litt på en ford mondeo 1997 mod 1.8 ghia STV, den har gått 165K og bilen har vært eid av en lastebil mekaniker som har tatt vare på bilen!! han skulle ha 48000 men fikk prutet meg ned til 44000 om jeg henter den idag!??

Er dette en bil man kan stole på, altså er den driftsikker?? har hørt det er solide biler og de beste i den klassen? har hatt mondeo fra 95 og var knall fornøyd med den!! kjøpte den da den hadde rullet 220k og krasjet på 250k og da var den over og ut, men iløpet av de 30000km jeg hadde bilen var det ikke en eneste feil eller ulyder fra bil eller motor!!

Trenger svar fra brukere eller andre erfarne og ikke de som har hørt etc!!

Takker for svar

Mvh

Jan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. har tittet litt på en ford mondeo 1997 mod 1.8 ghia STV, den har gått 165K og bilen har vært eid av en lastebil mekaniker som har tatt vare på bilen!! han skulle ha 48000 men fikk prutet meg ned til 44000 om jeg henter den idag!??

Er dette en bil man kan stole på, altså er den driftsikker?? har hørt det er solide biler og de beste i den klassen? har hatt mondeo fra 95 og var knall fornøyd med den!! kjøpte den da den hadde rullet 220k og krasjet på 250k og da var den over og ut, men iløpet av de 30000km jeg hadde bilen var det ikke en eneste feil eller ulyder fra bil eller motor!!

Trenger svar fra brukere eller andre erfarne og ikke de som har hørt etc!!

Takker for svar

Mvh

Jan

9335149[/snapback]

Ingen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...