Lurifaksen Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Dette er det eneste forumet jeg vet om som ikke klarer å holde meg innlogget. Hver gang jeg får ny IP, må jeg logge inn. Det er ekstremt irriterende. Nå f.eks, mistet jeg et relativt langt innlegg jeg hadde skrevet, pga internett gikk av og på mens jeg skrev. (som førte til masse tull med innlogging når jeg trykkte send.) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 er vel på tide å bytte ut teleh0r ADSL da... men bytter du virkelig IP hver ganr du reconnecter? :-? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror jeg gjør det og jeg har telenor, veldig praktisk, logg av og på så har jeg ukjent ipadresse igjen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror jeg gjør det og jeg har telenor, veldig praktisk, logg av og på så har jeg ukjent ipadresse igjen Sånn er det ikke med bluecom, jeg har jo samme ip drit lenge om gangen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hadde samme problemet selv engang, løses med StayLive. http://www.gregorybraun.com/StayLive.html Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Skjønner ikke helt problemet jeg. Sitter med Telenor ADSL selv, og har ikke dette problemet. Selv om jeg logger meg av og på nettet aldri så mye, så trenger jeg ikke å logge meg inn på forumet :-D Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 har ikke merka noe til dette jeg heller.. Mulig fordi har uptime på 116 dager på boxen min da Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hallo!? Er det ingen som skjønner at det fremdeles finnes folk som ikke har (mulighet til å få) ADSL? Jeg har ISDN, og det burde være ganske opplagt når du leser posten min. BTW forum admin: Er ikke forumet ganske utdatert? phpBB 2.0.4 har jo kommet!! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ler, det er jo ikke store forskjeller fra 2.03 til 2.04 (mest sannsynelig) så de har sikkert bedre ting en å upgrade for alle minor fixene Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har ISDN, og det burde være ganske opplagt når du leser posten min. nei.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 em..mer enn modem som får ny ip og forresten så skulle en tro du hadde et cookies problem Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Nei, det er ikke et cookie problem. Det funker i ALLE andre forum. Andre har samme problem, se blandt annet denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=75947 Det er ikke Opera sin feil. Har testet IE 6 også - samme problem der. Koble fra internett (ISDN!!) + koble på igjen = logg inn på nytt. Hadde håpet at amund kunne kommet med en kommentar her... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bare tull! Jeg har ADSL fra Telenor, og har ingen problemer med å være konstant innlogget - uansett om det nå er tirsdag eller lørdag........ Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har ISDN hjemme og blir logget på automatisk der. Og på jobben har jeg Kabel og blir logget inn automatsk med samme brukernavn Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bare tull! Jeg har ADSL fra Telenor, og har ingen problemer med å være konstant innlogget - uansett om det nå er tirsdag eller lørdag........ Er ikke adsl fra telenor det er snakk om da... : Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Skjønner ikke helt problemet jeg. Sitter med Telenor ADSL selv, og har ikke dette problemet. Selv om jeg logger meg av og på nettet aldri så mye, så trenger jeg ikke å logge meg inn på forumet :-D Samme her og. Bare hvis jeg bytter bruker i windows. Selv om jeg rebooter, samme med Opera. Har ikke hatt dette problemet med XP eller 2000 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Var det så utrolig vanskelig å forstå at jeg har dial up? Jeg får ny IP hver gang internett går av og på! Kan vi si det slik at folk med bredbånd, eller folk som ikke har dette problemet ikke svarer i denne tråden? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Var det så utrolig vanskelig å forstå at jeg har dial up? Jeg får ny IP hver gang internett går av og på! Kan vi si det slik at folk med bredbånd, eller folk som ikke har dette problemet ikke svarer i denne tråden? Har bredbånd sjøl, får ny IP hver enste gang. Behøver ikke å logge meg på en eneste gang. (en gang da seffern). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå