pinpoint Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg får ikke GPRS, wap eller MMS til å fungere med ONECALL. har testet forskjellige innstillinger - både default og fra http://onecall.dmpmobile.com/, jeg har ringt kundeservice som henviste meg til www.netcom.no/ota, men denne fungerte heller ikke.Har t.o.m. testet Telenor DJ sine innstillinger. (Putta inn et telenor-simkort i tlf`en, og vips fungerte både GPRS og MMS). Det virker nesten som om GPRS ikke er tilknyttet mitt onecall-abonnement, men det skal være det... Noen som har opplevd noe lignende? evt, kan noen som har onecall vise meg hvilke innstillinger som skal fungere, så vet jeg iallefall om feilen er på min side eller hos onecall... Endret 22. august 2007 av pinpoint Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 NetCom sine innstillinger skal fungere. Hvis du forteller hvilken telefon du har, kan jeg kanskje hjelpe deg videre. -snubbel Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 tester på både min LG KG800 og Palm treo 680.. Fungerer ikke noe noen av dem... Lenke til kommentar
abrj Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har selv opplevd at sms har vært litt bøggete i det siste, bruker standardoppsettet deres. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Kan være at du må få resatt GPRS-tjenesten i abonnementet ditt. Ring kundeservice. -snubbel Endret 22. august 2007 av snubbel Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har selv opplevd at sms har vært litt bøggete i det siste, bruker standardoppsettet deres. 9335578[/snapback] SMS har ikke noe med MMS/WAP/GPRS-problemer. Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Nå har jeg kontaktet onecall kundeservice og de har reaktivert GPRS. Fungerer fortsatt ikke. Jeg har nå prøvd onecall simkortet til en annen og gprs fungerte med standard innstillingene.. Det er VIRKELIG merkelig at mitt kort nå ikke fungerer.. Hva er mest logisk? At det er en defekt på simkortet eller at det er noe feil på min konto hos dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå