Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Rabatt på persienner,men er det egentlig blodpris?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg bor i et borettslag der arkitekten og styret i borettslaget har fastsatt at vi skal ha én type persienner hvis vi skal ha utvendige, sikkert for å beholde ett "standard" utseende på hele blokka. Dette er da mørkegrå metall persienner av størrelse 80mm.

Jeg er helt fersk når det gjelder utvendige persienner , og aner ikke hva som er standard markedspris på slike persienner.

Vi har rammeavtale med en leverandør der vi får 30% "rabatt". Dette høres jo helt flott ut men jeg lurer på om det er tull, da prisen er ganske høy.

Jeg skal ha utvendige persienner på 2 vinduer, det ene er ca 150cm bredt og 170cm høyt, og det andre er ca 80cm bredt og 170cm høyt.

For 80 mm persienner på disse to vinduene skal leverandøren ha 8500kr. Dette er inkludert montering. Hvis jeg skal ha elektrisk styring av persiennene skal leverandøren i tillegg ha 1500kr pr vindu.

Jeg har allerede oppheng for persiennene på utsiden av vinduet.

Det jeg lurer på er om dette tilbudet er overpriset. Jeg ringte til en annen leverandør for å sjekke, og de sa at ut ifra ca målene jeg ga de, ville dette koste rundt 5000-6000kr for 80mm på begge vinduene, og at det var markedspris?? (dvs, UTEN 30% rabatt)

Jeg vet ikke jeg. Kan noen andre som har mer peiling fortelle meg om tilbudet jeg har fått er kraftig overpriset, eller om det faktisk koster så mye for de 2 vinduene ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får håpa det e kvalitetsforskjell .. var det samme merke eller? kan du ikke bare kjøpe de som var billige da? og jeg hadde sendt en lapp til styre i borettslaget ditt om at de har fått en dårlig deal på de persiennene, hvis det viser seg å være blodpris da... hørtes skremmende mye ut men... kan jo vær det er kvalietetsforkjell og lang garanti eller noe som gjør at prisen er høy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...