Joachim_F Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 I Empire introduseres Total War-tilhengerne for første gang for store sjøslag. Les mer Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hmm.. Var ikke akkurat det jeg forventet, men kan jo bli interessant. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kult, men kan tenke meg at sjøslaga blir veldig arkade aktige i forhold til standard slagene. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Håper vi får brukbar AI denne gangen. Lenke til kommentar
Mayhem Soap Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 har ett ord: YES!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Akuratt det jeg håpet på, men hele spillet står og faller på Ai som vanlig, Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Høres bra ut dette! For min del hadde jeg likt hvis det var fra 1600-1800 tallet ikke bare 1800-tallet, men men.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 det er fra 1600-1700+ de sier de skal ha med både amerkanske revolusjonen og den franske revolusjonen som begge er på slutten av 1700tallet Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 dette var spennende......gleder meg til mer info om dette, tipper at dette blir et kjempestort spill. Som det blir nevnt så får vi jaggu håpe de tar AI'en mer alvorlig denne gangen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Dette spillet virker utrolig lovende for min del. Etter å ha spilt Cossacks 1 og 2 har jeg blitt mer enn middels interessert i gunpoweder-tiden og strategispill rundt dette. Elsker simpelthen å samle sammen en masse gæver-menn og fyre av salve etter salve, mens den hvite røykskyen legger seg over slagmarken. Sjøslag virker også artig, though har jeg min tvil rundt hvor god AI-en blir, både i sjøslag og landslag. Jeg regner med at grafkken som vanlig får høyest prioritet, og at AI-en blir deretter. Endret 22. august 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Takktikkene under den tiden er betydlig mer komplisert enn tidligere så det stilles STORE krav til Ai, viss de skal greie å utføre dette. du kan ikke bare sende hester i ryggen lengre, å bruke hester uten arty eller inf er tafat, så sammarbeid mellom de forskjellige grenene må bli mye bedre enn det det er i de andre Total war spillene Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) hvis jeg har forstått riktig så er det også vanlige infanteri og kavaleri slag. Musketeers på Medievel er håpløse så jeg håper at dette vil funke i dette nye spillet Endret 22. august 2007 av Derfern Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 vel de sier ALT er nytt, ai, motor osv ikke noe fra de andre spillene er med, ja det er vanlige slag med inf og cav samt sjøslag Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 vel de sier ALT er nytt, ai, motor osv ikke noe fra de andre spillene er med, ja det er vanlige slag med inf og cav samt sjøslag 9340128[/snapback] Isåfall kan det jo bli bra. Nå som fler-kjerneprosessorer er på sterkt inntok i prosessormarkedet nå blir det jo mer kraft til de forskjellige delene av spillmotoren. Nå kan en kjerne jobbe med AI, en annen med grafikk osv. Lenke til kommentar
kristian04 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva blir neste? Andre verdenskrig) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hva blir neste? Andre verdenskrig) 9360081[/snapback] Lite trolig. 2. verdenskrig egner seg lite for Total War-serien. Total War-spillene går jo nærmest ut på kriger der man styrer flere tusen soldater inndelt i formasjoner på 60 eller flere menn. Andre verdenskrig har jo et helt annet "format" enn dette. Det smme gjelder 1. verdenskrig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 siste krigen dette funker til er vel amerikanske borger krigen til zulu krigen, etter det ble takktikkene forandret. men tror ikke noe har noe å beskymre seg over, tenker de går tilbake til shogun eller rome etter Empire Lenke til kommentar
Knutingsen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror nok at de planlegger å lage en ekstrapakke fra Napoleonskrigene siden spillet slutter med den franske revolusjon Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Noen som har noen dato eller har mer info? Kommet veldig lite om spillet og CA bruker å gi ut TW spillene på høsten så regner med at det blir da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg