Gå til innhold

Gutt nesten drept i forsøk på å kjøle ned 360

Zappza

Anbefalte innlegg

"Ohh noes, my 360 is overheating!"

Microsoft burde sette advarsel mot sånnt: "If the Xbox360 is overheating DON'T cool it down with water!" :!:

For en forferdelig dum gutt.

9336245[/snapback]

Why not remove the safetylabels and let the problem solve itself?

Må nesten være grenser på hvor dumme folk kan bli.

Å være 14 år og mekke egen vannkjøling til xboxen med duct tape sier seg selv ikke er en gode idè.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NJaaa ikke mineral olje, men faktisk vanlig matolje gjør trikset. Leder ikke strøm i det hele tatt. Men uansett, man har da fått en hjerne som du skal kunne bruke til og tenke ut sånne ting som dette.

Vann pluss 220v eller hva det er i USA er jo ikke akkurat en Combo men heller en KO

Lenke til kommentar
Godt å se det ikke bare er ps3 eiere som er dumme. Han som teipet igjen luftehullene på ps3'en sin var dum nok, men han risikerte i hvertfall ikke å miste livet :p

9336735[/snapback]

Ikke like brae spill vet du.

LOL =)

Smart gutt, blir sikkert elektrikker

Lenke til kommentar
Tror datatilsynet hadde gått bananas om de hadde fått høre at det går rundt folk på et stort LAN å inspisere PC-ene til folk :p

9275249[/snapback]

vel.. var det ikke det cripos gjorde på sist TG? labba rundt og kikka på hva folk hadde på maskina...? gjorde iallefall det med en kamerat av meg, uten at han var tilstede selv engang.. cripos duden satt der bare og så gjennom maskina når kameraten min kom tilbake fra dass.......

9279534[/snapback]

hva skulle det hjelpe og senke ned psu delen i vann da ? , trodde det var extern psu på 360'ien , og det er vell selve maskinen som overheter

Lenke til kommentar

Hei folkens :D

Fydda for en idiot ;D hehehe.. men uansett hva hjælper det å putte PSU'n i vann for å kjøle ned? Jeg mener hvis det er selve konsollen som er problemet så ser jeg ikke helt poenget i utgangspunktet..

Litt off topic menneh jeg pleide å putte adsl modemet mitt fra telenor i fryser'n for å kjøle ned når det gikk varm :p

Lenke til kommentar
Godt å se det ikke bare er ps3 eiere som er dumme. Han som teipet igjen luftehullene på ps3'en sin var dum nok, men han risikerte i hvertfall ikke å miste livet :p

9336735[/snapback]

Jeg vil si at stillinga er 1-1 i dummeste eier krigen.

Smarte folk, som meg, har konsollene stående i kjøleskapet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...