mrmattis Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Jeg vurderer og kjøpe meg en ny bærbar, og skal da eventuelt kvitte meg med denne pc`en. En bekjent er interessert, men hva er riktig pris ? ViewPoint 17” skjerm Chieftec Dragon sort miditower kabinett Hovedkort: Epox EP-8K7A+ 80 GB Western Digital 7200 rpm harddisk 1200 Mhz Cpu 512 mb ddr ram Asus GeForce 2 Ti skjermkort Plextor 8x scsi cdbrenner Plextor 40x scsi cdrom Scsi kort Pioneer DVD-117 dvd spiller Creative Audigy Player lydkort 3Com Nettverkskort Etherlink XL 100 Mus/tastatur og diskettstasjon Vennligst ingen useriøse kommentarer om at "denne dritten er verdt 10 kroner" etc. Mvh, mrmattis Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg vil tippe ca. 6000.- til 6500.- Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hvorfor selge? det er bare fordeler å ha flere pc'er. Disse dager koster en ny pc rundt 5000-10000,-. da får du også meget bra utstyr for penga. Vil ikke si at pc'en din er mer verdt enn par tusen, siden jeg kan bygge et nytt og bedre pc til den summen du har tenkt å selge for. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Hei Grunnen til at jeg vil selge, er at jeg vil bruke loftstua til noe annet enn et pcrom. Vil få frigjordt en god del plass vha. en bærbar og trådløst internett. Selge den for 2000 kroner er jo helt uaktuelt. Da hadde jeg heller gitt den bort til et godt formål. mrmattis Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Pc er faller så fort i pris, at det er bedre å ta vare på de. som sagt, man kan bygge en ny og bedre en for tillnermet samme pris. Men for all del, du klarer sikkert å lure en på Qxl :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 6-7 tusen... Men jeg ville ikke ha solgt... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei Grunnen til at jeg vil selge, er at jeg vil bruke loftstua til noe annet enn et pcrom. Vil få frigjordt en god del plass vha. en bærbar og trådløst internett. mrmattis Kan du ikke bare sette den et annet sted og trekke lan-kabel? Da kan du jo bruke den som filserver+brannmur+dedicated spill-server+mail-server+plus. Er bare tull aa selge datamaskiner med tap. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hold nå dere til topicen da folkens han sier jo at han vil ha en bærbar pc med trådløs intrenett. Riktig pris blir 5000-6000kr men du kan jo alltid finne noe som ikke har så peilingen og slege den for 8000kr. Kor mye har du tenkt å bruke på den bærbare pc'n? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Selge den for 2000 kroner er jo helt uaktuelt. Da hadde jeg heller gitt den bort til et godt formål. Jeg er et godt formål Kan sette opp shellserver og sette alle domene mine der Men for og være litt seriøs; Hvorfor skal du selge? Sett opp en spill server, mail server, et eller annet. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Hei Vurderer og kjøpe en Fujitsu-Siemens 8820D, gjennom "hjemme-pc" avtale på jobben. (385 kroner netto i måneden). Har uansett ikke behov for 2 pc`er. Får høre med vedkommende om han vil gi 6000 kroner for pc`en min. Mvh, mrmattis Lenke til kommentar
laris Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 kan gi dæ 4000 for den 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå