barampisj Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Søkjer altså ei lett og stillegåande bærbar maskin til bruk på studiet. PRIS: Varierer etter kva eg får, men ikkje interessert i å gå over 8000 - 10000 pengar. BRUK: Arbeid på forelesingar og lesesal. Lese pdf-ar, skrive lesenotat og tankekart, surfe på utlagte læremiddel og vitskaplege artiklar. Lese mail og MSN (alas) kjem nok også inn på eit eller anna keisamt tidspunkt. KRAV: Bør ha skjerm som ikkje gjev hovudverk av å lesast på. Av omsyn til medstudentar (og meg sjøl) bør den vere støysvak. Vekt er viktig - maskina eg har i dag er flott, men veg om lag like mykje som ein Audi Quattro og er på rask veg til å gje meg prolaps. Ytelse er ikkje så viktig, så lenge den held til å ha ope nokre Firefox-vindu og eit pdf-dokument eller tre. Skal ikkje køyre tunge og grafikkortkrevjande spel eller andre applikasjonar på den. UTSTYR: Trådlaust nettverkskort, 2 (eller fleire) USB-utgangar. Blåtann ville vere fint (men ikkje noko must). FRAMLEGG: Er særs open. Kan til og med vurdere ein Mac! Særs takksam for alle framlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå