Gå til innhold

Ny konsoll med Spill i CD-rommen(PS3)

Elohim

Anbefalte innlegg

God dag Anders Bratberg.

Ser helst at du returnerer dette spillet til vår filial på Steinkjer, da dette ikke var inkludert i prisen.

Jeg sendte denne personen en PM.... han svarer ikke meg, sjangse for at denne personen var en "morromann"?

En som hadde jobbet hoss Ekspert hadde vell ikke bare stukket av etter og ha skrevet det? han ville vell ha snakket dette gjennom? :ermm:

9334822[/snapback]

Selvfølgelig er det bare tull .. er vel ikke noe å vurdere engang ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

300 i avslag er alt for lite. Da expert solgte en brukt DVDspiller som ny til familien min fikk vi enten 500 kr i avslag eller en ny spiller. Den også hadde en DVD liggende inni :p

Men en PS3 er mye dyrere enn den DVDspilleren, så krev MYE mer enn bare 300 kroner.

Er helt utrolig at de pakker ned slike ting igjen og selger det som nytt.

Du kan jo f.eks kreve 2 spill eller noe hvis du ikke bryr deg om at PS3en er brukt før.

Men ikke vær frekk eller noe da, er bedre å prøve å være hyggelig. Da har du nok større sjangse på å få litt mer igjen.

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Selvfølgelig jobber ikke denne luringen i Elkjøp. Han kjenner sikkert bare trådstarter. Skulle han være så dum at han jobber i Elkjøp så er jeg sikker på ledelsen i Elkjøp vil være interessert i å vite hvorfor han sprer kundeinformasjon på nettet.

Og HP spillet er ikke verdt verdien som coaster (brikke du setter glass/øl på bordet på) engang...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Er veldig skeptisk til løsninger som det her, elkjøp sin 30 dagers fri returrett f.eks fører til at jeg aldri føler meg trygg på at noe jeg kjøper er nytt. Som oftest resulterer i at jeg velger å kjøpe et annet sted.

Greit nok om de gir beskjed og gir deg rabatt, men jeg tror utrolig mye blir forsøkt solgt som nytt. Som vi har sett en del ganger med mobiler på siba, expert og ikke minst elkjøp.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig jobber ikke denne luringen i Elkjøp. Han kjenner sikkert bare trådstarter. Skulle han være så dum at han jobber i Elkjøp så er jeg sikker på ledelsen i Elkjøp vil være interessert i å vite hvorfor han sprer kundeinformasjon på nettet.

Og HP spillet er ikke verdt verdien som coaster (brikke du setter glass/øl på bordet på) engang...

9336127[/snapback]

Elkjøp karer. Trur dem snakker om expert viss jeg ikke tar heelt feil.

Lenke til kommentar

9336127[/snapback]

Han sier vel at han jobber på Expert. Dessuten så finner du dumme mennesker overalt. Kan ikke se at dumhet er noen grunn til at han er fake. For det tredje så sprer han ikke kundeinformasjon; Han bare ber om å få HP-disken tilbake. Det er trådstarter som sprer informasjon om seg selv (jobbepost med fullt navn i sig).

Når det er sagt, så synes jeg det er frekt å selge en brukt konsoll uten å opplyse om dette (selv om det er 300 kr avslag) og så kreve tilbake spillet som de glemte.

Har Ekspert på Steinkjer også tenkt å selge HP-spilllet som nytt hvis de får tilbake disken?

Lenke til kommentar

Hehe, så ikke at trådstarter hadde det fulle navnet sitt i signaturen sin. Ikke det lureste å gjøre men men. Trodde det her var snakk om en som kjente navnet hans fra før eller at det faktisk var en EXPERT ansatt som satt med kvitteringa og la ut navnet hans her :)

Og jeg blander alltid Elkjøp og Expert...

Lenke til kommentar

9336127[/snapback]

Elkjøp karer. Trur dem snakker om expert viss jeg ikke tar heelt feil.

9336378[/snapback]

du tar ikke heeelt feil nei ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...