EmmJay Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Her er spillet for deg som aldri kom inn på medisinstudiet, men likevel har lyst til å praktisere som kirurg. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Oisann. Trodde dette skulle bli bra jeg. Hm, må kanskje revurderes å gå til innkjøp da Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Fikk god karakter i filmpolitiet, men mulig de er litt mer casual. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ai, det var overraskende strengt. 9/10 hos Eurogamer, men det var amerikansk import tilbake i desember. Mulig man begynner å få litt strengere krav til et Wii-spill nå enn ved lansering da alt var nytt og fresht. Veldig svakt at spillet dukker opp her 10 (!) måneder etter USA. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ser jo forsåvidt HELT like ut som DS versjonen, hadde vel forventet mer av et fullpris Wii spill... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har spilt spillet på DS, og spilte det nå på Wii. Det ble innført litt nye ting på Wii, men ikke så mye. Grafikken er jo litt bedre på Wii enn på DS, men det er vel å forvente. Spillet i seg selv har et bra konsept, og jeg i motsetning til andre likte Anime-stilen. Men at det bare finnes 2-3 forskjellige ansiktsutrykk er skuffende. Flerspillermodus savnes... og jeg får for ofte karakter C "Rookie doctor" Hadde spillet kommet som et launch-spill hadde den vært et av de beste Wii spillene, og selv nå har det ikke kommet så mye bedre. (utenom Mario Charged Strike) Så for de som er lei av Wii spillene sine, og har Zelda og Mario Strike kan dette være et krevende "solo-spill". Men etter å ha prøvd det kommer jeg sansynligvis ikke til å kjøpe spillet. Uaktuelt og kjøpe et halvhjertet spill som er over et halv år forsinket iforhold til amerikansk lansering. Hva har de gjort i dette halvet året? Det er ikke voice-acting en gang, så det eneste er vel å oversette fra engelsk... snakk om å være uproduktivt. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har enern til DS og syntes spillet var utrolig fasinerende, det kom også noen ganske artige plot twists i det. jeg må ha dette spillet, men jeg venter til det går ned i pris. Lifesigns : Hospital affairs ser også litt artig ut Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 ...og ikke får du ferdighetspoeng til skrytekontoen på Xbox Live. Spill journalistikk på sitt beste. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 ...og ikke får du ferdighetspoeng til skrytekontoen på Xbox Live. Spill journalistikk på sitt beste. 9337965[/snapback] Hadde vært fint om du kunne utdype dette? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 noen som har film av noen som faktisk spiller det? usikker på om jeg skal kjøpe det, og de filmene jeg har sett på er bare sånne promo filer som er dårlige Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Flerspillermodus savnes... 9336582[/snapback] Da kan du glede deg til Trauma Center: New blood kommer, det har coop (vet ikke noe om online though ...), og det er vel lagd til Wii fra starten av noen som har film av noen som faktisk spiller det?Noe som dette? Endret 30. august 2007 av Sapphire56 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 noe slikt ja... så ikke veldig morro ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg