sinmate Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Kan noen hjelpe meg med skjermen min....en 19" NEC..... problemet er: Bildet utvider seg hele tiden........det har vart i en uke og gir seg ikke.....kan ikke se klokken og "start" på start linjen (litt kjipt).... noen som har noen vetugge tips eller må jeg ringe eksorsist? ? Lenke til kommentar
Kenzo Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har du noen høytalere ved sidenav pc'n? Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 jeg hadde men jeg fikk det rådet av en kamerat at det er magneter i høytalere så jeg tok dem vekk....hakke hjulpet en dritt.....flere forslag? Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvilken refresh rate bruker du? Sjekk hva skjermen din takler iforhold til den oppløsningen du bruker. Har hatt noe lignende selv. Satte min på 85Hz, og det løste problemet. Du kan nok sette den høyere på din skjerm, men sjekk det først. Fred. Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 takk for forslagene ale sammen.......men skjermen har avgått ved døden......går på garantien .......... Lenke til kommentar
sinmate Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 kanskje jeg skulle ha ring eksorsist....... Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 det kan være varme. skjermen min oppfører seg på lignende måter. resizer bildet i hytt og vær, men dette skjer bare på sommerstider når det er veldig varmt i rommet. merker ingenting nå på vinteren. varme er eneste konklusjonen jeg kan trekke vaffal :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå