Churchill Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Tenkte jeg skulle poste noen resultater av min fritidsyssel. "Pirate Lord of the Scottish Lochs" "Evronian Redux" "John Big" "FBI" Ble litt lang post dette her, men det skader vel ikke noen? EDIT: Så at det fantes en kreativitetstråd her. Si i fra hvis jeg heller skal inlemme tegnigene der. Endret 21. august 2007 av Churchill Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 De to første tegningene var konge! De med farger likte jeg ikke så godt, men de første falt virkelig i smak hos meg!! Stå på. Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor liker du ikke de fargelagte? Trenger konstruktiv kritikk. Tar meg friheten til å poste noen til. "Sheriff" "Monster" "My Hair" "Spider Pig" Lenke til kommentar
kalli Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Likte også best de øverste svart-hvitt\blyant bildene... De var utrolig kule! De fargede så liksom ikke så forseg gjorte som de andre... Hvis du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Flotte tegninger, ser virkelig at du har talent Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Likte også best de øverste svart-hvitt\blyant bildene... De var utrolig kule!De fargede så liksom ikke så forseg gjorte som de andre... Hvis du skjønner hva jeg mener... 9339266[/snapback] Skjønner det forsåvidt, men så er de jo tegnet med helt forskjellige stiler, så det blir litt vanskelig å sammenligne dem. Synes jeg, da. . De fargelagte kan dukke opp i en tegneserie jeg planlegger. Disse konsept-tegningene er laget for å forbedre meg i bruk av blekk og photoshop. Forhåpentligvis blir de bedre med tiden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det monsteret er i ubalanse. det irriterte meg litt Blyant tegningene var ganske kule ^^ For meg så ser det ut som om du bruker for mye svart i fargene dine, og det ødelegger bildet. mange av de som forvirrer meg med tanke på hvor lyspunktene dine er. Men bare fortsett ^^ Har lyst til å se mer Btw har du noe peiling på fargelære og den slags? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Det monsteret er i ubalanse. det irriterte meg litt 9345878[/snapback] Det irriterte meg også, ser for meg at den faller bakover. Fix it Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Det monsteret er i ubalanse. det irriterte meg litt Blyant tegningene var ganske kule ^^ For meg så ser det ut som om du bruker for mye svart i fargene dine, og det ødelegger bildet. mange av de som forvirrer meg med tanke på hvor lyspunktene dine er. Men bare fortsett ^^ Har lyst til å se mer Btw har du noe peiling på fargelære og den slags? 9345878[/snapback] Kan noe om komplementerfarger, smyk/rgb, symbolikk, kalde varme, kontraster. Det jeg lærte på Medier og kommunikasjon. Hva om denne skapningen har et merkelig balansepunkt? Enorme, tunge klør, brede føtter og en svært krummet rygg vil kanskje gi en skapning en merkelig balanse? Vet den er litt vindskeiv. Har noe med at det startet som en krussedull i tegneblokken som fort ballet på seg. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Tegnet det der for hånd? Imponerende Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 "Gandalf The Grey" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "My Hair" "Spider Pig" og Gandalf var geniale! Likte egentlig alt ganske godt. Er to komplett forskjellige tegnestiler som ikke kan sammenlignes, egentlig, men som du begge mestrer. Hvordan har du tegnet Gandalf? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du er virkelig FLINK ! Lenke til kommentar
Churchill Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 "My Hair""Spider Pig" og Gandalf var geniale! Likte egentlig alt ganske godt. Er to komplett forskjellige tegnestiler som ikke kan sammenlignes, egentlig, men som du begge mestrer. Hvordan har du tegnet Gandalf? 9351430[/snapback] Brukte referansebilde. Tegner en svak skisse først, slik at jeg får form, komposisjon o.l. riktig. Deretter går jeg i detaljene. Bruker hovedsakelig skraveringsteknikk når jeg tegner en slik tegning. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 haha! spiderpig fra simpsons! flotte teikninger BTW- Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 SYKT imponerende tegning. Du har en gave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå