Ditech Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har hørt at det er tilsatt silikon i de dekka med lavest rullemotstand. Stemmer dette? Hvilke dekk på markedet i dag er mest tyste og har lavest rullemotstand? noen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Yokohama har vel de mest stillegående (komfor) dekka, men de er veldig myke og det er vel ikke helt bra for rullemotstanden? Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Ja det var det da... det må da være en sammenheng mellom lav friksjon og lavt støynivå spør du meg? Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Continental lager jo et dekk som skal ha lavere rullemotstand, ecocontact. Gjør desverre ikke underverker for veigrepet Endret 25. august 2007 av trra Lenke til kommentar
Erik_E_S Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvilke dekk på markedet i dag er mest tyste og har lavest rullemotstand? noen som vet helt sikkert? 9334174[/snapback] Uten å være skråsikker, så vil jeg sette en knapp på Michelin. Der er komfort høyt prioritert. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Henger meg på denne tråden siden jeg må ha nye sommerdekk Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dersom dere er opptatt av å ha det stille rundt dere mens dere kjører, så bør dere heller satse på en bil med god støyisolering, og heller la dekka ta seg av veigrepet. Lenke til kommentar
Ditech Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jepp jepp... det er klart, men jeg sier ja takk begge deler. Supergod støydemping og superrolige dekk.. blir nesten som å kjøre tog da.. "stillevogn".. herlig.. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja det var det da... det må da være en sammenheng mellom lav friksjon og lavt støynivå spør du meg? 9355733[/snapback] lav friksjon vil du iallefall ikkje ha mellom dekka og veien...... på blank is med vatn og litt olje har du ~0 friksjon, og det går gale.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå