Gå til innhold

Angående PAL-sone, Tyskland und der Halo

Amped

Anbefalte innlegg

Vil spill kjøpt i Tyskland eller Polen funke OK på en "vaskekte norsk PAL-Xbox?" :)

Og en annen sak, det finnes vel ikke spill som er oversatt til f.eks. Tysk?

Kan se for meg "der Master Schiefen und Cortana aus dem Halo. Kombat Evolviert!"

Forresten... Når du ikke er innlogget her på forumet virker du ikke akurat velkommen:

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet

Du kan ikke svare på temaer i dette forumet

Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet

Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Heh...Janteloven, noen?

Ett plaster på såret da...

Du kan delta i avstemninger i dette forumet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillene vil nok fungere ja, men endel spill i tyskland er oversatt til tysk. Dette gjelder i hvertfall for andre konsoller jeg har vært borti. Xbox spill fra tyskland har jeg aldri skaffet meg. Halo heter "Halo - Kampf um die Zukunft" på tysk, men om innholdet også er oversatt vet jeg ikke.

Husk at tyskerne er glad i dubbing, og generelt kan dårlig engelsk, så ting er vel stort sett enten dubbet eller i hvertfall tekstet på tysk (som er mest vanlig på spill tror jeg).

mvh.

Lenke til kommentar
Halo heter "Halo - Kampf um die Zukunft" på tysk.

:lol: Haha! Dagens!

Anyway... Det som er saken er at jeg kanskje skal en tur til Tyskland om en stund. Men er det da egentlig noen vits i å kjøpe spill der? Er det egentlig noe billigere? Og jeg gidder isåfall ikke å gamble med at inneholdet er tysk.

Hehe... Men jeg ville fått litt mer moro for penga hvis jeg hadde kjøpt en tysk versjon... Det språket er jo til å le seg skakk av. :lol:

Lenke til kommentar

Spør før du kjøper spill i Tyskland. Enkelte spill er oversatt til tysk, men de fleste er på engelsk. Har selv kjøpt DOA3 og PGR i Tyskland og på de spillene er det kun manualene og cover som er på tysk, software er på engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...