Mister_joney Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Her er et til, Robin Asserson er navnet.. En ubeskrivelig god skater! Lenke til kommentar
kak Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg ser dette, og de andre skatebildene dine, irriterer det meg at det er så mye unødvendig "luft" rundt. Jeg hadde ønsket at skateren tok mer plass i bildet! Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 21. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Når jeg ser dette, og de andre skatebildene dine, irriterer det meg at det er så mye unødvendig "luft" rundt. Jeg hadde ønsket at skateren tok mer plass i bildet! 9333982[/snapback] Ville ha med omgivelsene i dette shootet, for ville prøve å få litt "underground" look, samtidig som jeg fortsatt holdt det realistisk. Endret 21. august 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg ser dette, og de andre skatebildene dine, irriterer det meg at det er så mye unødvendig "luft" rundt. Jeg hadde ønsket at skateren tok mer plass i bildet! 9333982[/snapback] Halvparten så mye mørk bakke under, er min resept. Da blir det ganske bra. Slik det er nå så stjeler den mye oppmerksomhet. Her et skatebilde som en kompis sendte meg url'en til, som jeg synes er ganske vellykket. http://www.flickr.com/photos/8662652@N07/920903830/ Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 21. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg ser dette, og de andre skatebildene dine, irriterer det meg at det er så mye unødvendig "luft" rundt. Jeg hadde ønsket at skateren tok mer plass i bildet! 9333982[/snapback] Halvparten så mye mørk bakke under, er min resept. Da blir det ganske bra. Slik det er nå så stjeler den mye oppmerksomhet. Her et skatebilde som en kompis sendte meg url'en til, som jeg synes er ganske vellykket. http://www.flickr.com/photos/8662652@N07/920903830/ 9334078[/snapback] Takk for det... Dete bilde du hadde url til var faktisk det første skate bilde jege tok med fisheye'en min.. Legger også ved en ny versjon... Mindre bakke;) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Mye bedre. Nå tror jeg til og med kak kan bli fornøyd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Når jeg ser dette, og de andre skatebildene dine, irriterer det meg at det er så mye unødvendig "luft" rundt. Jeg hadde ønsket at skateren tok mer plass i bildet! 9333982[/snapback] Njaa. Det er en forskjell på skatebilder og aftenposten-skatebilder. Jeg som er tidligere skater vil gjerne se mer av stedet rundt. Personlig ville jeg at du hadde stått litt mer foran der han lander, men det kan jo selvsagt føre til problemer. Ellers et stilig bilde og en god skater. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 tøft bilde, men tror du kunne tillat deg å eksperimentere mere med blitz plasseringen. Syns du får en uheldig skygge bak på veggen der. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) "Takk for det... Dete bilde du hadde url til var faktisk det første skate bilde jege tok med fisheye'en min.. Legger også ved en ny versjon... Mindre bakke;)" Ja, det var en kompis som leste tråden og fant bildet på din flickr-side som sendte meg url'en. Selv var jeg altfor lat til å finne bildet selv, og da er det godt at andre hjelper meg for å illustrere det jeg mener. Du viser nemlig på det bildet at du er definitivt kapabel til å jobbe i den genren du jobber i. Synes du burde lagt ut det bildet i steden, men skateren er kanskje ikke like kjent, hva vet jeg? Endret 22. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 22. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 "Takk for det... Dete bilde du hadde url til var faktisk det første skate bilde jege tok med fisheye'en min.. Legger også ved en ny versjon... Mindre bakke;)" Ja, det var en kompis som leste tråden og fant bildet på din flickr-side som sendte meg url'en. Selv var jeg altfor lat til å finne bildet selv, og da er det godt at andre hjelper meg for å illustrere det jeg mener. Du viser nemlig på det bildet at du er definitivt kapabel til å jobbe i den genren du jobber i. Synes du burde lagt ut det bildet i steden, men skateren er kanskje ikke like kjent, hva vet jeg? 9336032[/snapback] Her er tråden for en stund siden... Takk til alle for konstruktiv kritikk;) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Ah, derfor. Jeg reiste til Roma den 25/7. Gikk glipp av noe der. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 23. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2007 Ah, derfor. Jeg reiste til Roma den 25/7. Gikk glipp av noe der. 9341166[/snapback] Hehe, i see... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå