noenmoen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 kan man øvelseskjøre med tung sykkel når man er 16 år? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nei. Er du under 19 år må du øvelseskjøre med mellomtung motorsykkel. http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Jeg er 19, kan jeg øvekjøre nå med tung? (I såfall skal jeg og pappa ut på tur imorgen) Oki, jeg leste det i linken. Etter det jeg forstår, så lenge jeg kan snakke med veileder via toveis-talesystem, og veileder har visuell-kontakt kan jeg kjøre tung-sykkel? lol Så hvis vedkommende følger etter i bil holder det ? lol Endret 21. august 2007 av Frysning Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tror det faktisk. For mange år siden, da jeg drev med moped lappen, øvelseskjørte en kamerat med mora i bil bak. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hvis motorsykkelen er registrert for to personer må veileder sitte på. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 ok...takk for svar... litt seint har allerede kjørt R1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå