Programvare Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Man on Fire-plakaten kunne vært utrolig bra hadde det ikke vært for all den stygge skriften over hele grei.a Lenke til kommentar
firsom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nja, men det er jo litt av autensiteten at den orginale skriften står på, dette er jo derimot et cover så da vil det jo uansett stå. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Er litt usikker på photoshoppinga av trynet til Fanning, men ellers bra. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Man on Wire-plakaten var jo bare helt jævla klein og stygg. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ha, bra at du argumenterer så saklig. Det er jo en kraftfull beskrivelse av hva filmen handler om, har du sett den kanskje? Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Direkte ekkel fotoredigering, spesielt på den lille jenta. Elendig typografi. Hele oppsettet har vi sett tusen ganger før, og ærlig talt er ikke dette spesielt spennende eller pent. Det er bare kleint. Det er rotete og dårlig bruk av whitespace. Ukonsekvent. Hva med at du argumenterer for hva som er bra med det? Og nei, jeg har ikke sett den. Hvordan det? Lenke til kommentar
firsom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Washington ser på coveret ut som en though guy, noe som han i filmen i aller høyeste grad er. Måten de står på er selvsagt i henhold til story linen hvor Washington er jentas livvakt og knytter veldig nære bånd med henne, i motsetning til de fleste andre mennesker han møter. I situasjonene som oppstår er jenta en hjelpeløs brikke i et større spill og ser derfor redd og forvirret ut. Alt rabaldere som foregår i bakgrunnen er også rimligt relevant med tanke på at Washingtons karakter lager et voldsomt hekkan for å "fikse" situasjonen. Whitespace kan jeg ikke innrømme at jeg vet hva er. Om du ved typografi mener teksten så kan jeg ikke se hvordan du kan kritisere den på måten du gjør. Endret 15. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Beklager, men morsk ansiktsutrykk + solbriller + eksplosjoner i bakgrunnen gjør deg ikke automatisk tøff. Funker dårlig. Whitespace = luft. Fint ord jeg glemte å bruke. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Njanja syntes nå det var en ganske dekorativ plakat/cover jeg, men hovedpoenget var ikkje nødvendigvis at den var så gysla tøff, men heller at det va en grei blanding av virituelle virkemidler og gangstablikk(hehe), men alle har jo heldigvis rett til sin egen mening i vårt land.. Endret 15. januar 2009 av firsom Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Washington ser på coveret ut som en though guy, noe som han i filmen i aller høyeste grad er. Måten de står på er selvsagt i henhold til story linen hvor Washington er jentas livvakt og knytter veldig nære bånd med henne, i motsetning til de fleste andre mennesker han møter. I situasjonene som oppstår er jenta en hjelpeløs brikke i et større spill og ser derfor redd og forvirret ut. Alt rabaldere som foregår i bakgrunnen er også rimligt relevant med tanke på at Washingtons karakter lager et voldsomt hekkan for å "fikse" situasjonen. Whitespace kan jeg ikke innrømme at jeg vet hva er. Om du ved typografi mener teksten så kan jeg ikke se hvordan du kan kritisere den på måten du gjør. Det er en herschli plakat. At den "viser" hva som skjer i filmen gjør den ikke bedre. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Fant denne: Likte detaljene i den. Hentet fra en nettside vel og merke. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Bra plakater, sannsynligvis ikke så bra filmer. 1 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Den Øst Tyske versjonen av Stalker posteren American Psycho mini poster Vet ikke helt hva jeg synes om logoen, men ellers kul plakat. Endret 18. januar 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Slett Endret 19. januar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Flammer og ansikter, skikkelig kvalitet dette. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Slett Endret 19. januar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Konseptet med flammer og ansikter er jo for lengst brukt opp. Blir abre teir når det kommer helt nye filmer, med flammer og ansikter-prinsippet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå