tjalla Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Aldri hatt sansen for den plakaten. Oser 90-tallet av den samt at font'en er grusom. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den er NAMM. Fant den da jeg var tur i Sonysenteret i Berlin. Angrer villt at jeg ikke kjøpte den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Enig .. men orginal-plakaten er craziest. Den er pen den. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Apropos Lang, her er plakaten som en dag skal pryde min vegg: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den der er vakker, rett og slett VAKKER. Samme med denne, men den du postet der er enda finere. Me wants badly. Criterion-utgaven av M (som jeg har postet oppi her) er også noe jeg trenger.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Samme med denne, men den du postet der er enda finere. Jepp, det er noe veldig dramatisk over de skarpe linjene. Finfint. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det jeg liker godt med M er at "M" er egentlig ganske random.. Det er bare en bokstav han fikk trygt på ryggen sin.. Ganske genialt..Vet ikke hvorfor jeg setter så god pris på det. Jeg liker litt rare og spesielle ting som gjør filmen merkelig, men samtidig genialt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Så random er det da ikke, M'en står jo for Morder, og med det merket kan han vanskelig gå fritt i gatene lenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det egentlig noen god norsk side å handle fra? VISAet mitt er inndratt Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ligner veldig på tegnestilen til Moebius/Giraud: Kan det være han som designet plakaten mon tro... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så random er det da ikke, M'en står jo for Morder, og med det merket kan han vanskelig gå fritt i gatene lenger. Jaja ok, men enkelt og greit + genialt er det.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Det er det, bra konsept. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 ... Og jeg fortsetter med Fritz Lang, fordi Das Testament des Dr. Mabuse (1933) av karen har sinnsykt rå plakat! Må man se Dr. Mabuse, der Spieler - Ein Bild der Zeit (1922) først, btw? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Må si at samtlige plakater som "avslører" identiteten til noe som helst innhold av en film finner jeg dårlige. Som f.eks. å la hele besetningen stå på rekke og rad midt på plakaten - det lar ikke mye være igjen til fantasien. Føler mer at de gjør at jeg lager meg et bilde/en forventning av visse elementer i filmen som kan virke ødeleggende for meg. Klart det er noen filmer der man vet hva som kommer. Husker spesielt godt Jurasic Park-plakatene som hang i det lokale kinobygget. Likte dem Kontrastene i denne Kill Bill-posteren syns jeg også er bra. Synd a Uma er avbildet i skriften, ødelegger litt Enkle plakater med kontraster er tingen for meg! Som lar noe være igjen til fantasien. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har ikke sett filmen, men denne plakaten var dritkul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå