ultimatedeskjet Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Alien Gladiator Endret 2. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Man kan ikke si det samme om Dreamcatcher etter å ha sett filmen. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dreamcatcher var jo genial xD Ikke noe bedre en aliens som spruter ut av rompa! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Badering: Har vi litt forskjellig forhold til estetikk? For jeg synes rett og slett Hearts & Minds-coveret er direkte stygt Men Criterion har mye flott, jeg lurker rundt på den siden i tide og utide er hovedsaklig pga covrene. Noen favoritter: Ganske enkelt et megetsigende (for ikke å snakke om fint) bilde: Enda et jeg synes er veldig megetsigende: Ellers synes jeg designet på Doinel-boksen er fantastisk: Se resten her: http://www.criterion.com/boxsets/346 Noen som har sett filmene og vil uttale seg om hvorvidt de er gode eller ikke? Det hadde føltes godt å høre at det er mer enn bare omslaget som er kjøpeverdig. Enda viktigere; noen som har sett Secret Honor? Den er på toppen av må-se-lista mi nå. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg syntes & ser helt forferdelig ut på Heart & Mind, men det er det eneste jeg kan si negativt. Jeg syntes omslaget skaper en veldig god atmosfære, og uten å ha sett filmen syntes jeg det utrykker veldig mye. Ivan's Childhood og 400 Blows er verdt å få meg seg. De eneste filmene jeg har sett av de du listet opp Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Skal nå få sett de aller fleste av disse en eller annen gang uansett, men godt med bekreftelse. Naked Lunch har jeg jo forsåvidt sett, men det er en go'film, for de som måtte lure på det. Det kan for forresten være lurt å vite litt generelt om William Burroughs før man ser den, da tror jeg at man får et større utbytte, for filmen er jo basert på det i nesten like stor grad som boka. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) De beste er allerede postet Endret 2. desember 2008 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hadde nesten vært mere interessant å poste de styggeste plakatene vi visste om, for det er så utrolige mange bra der ute. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hadde nesten vært mere interessant å poste de styggeste plakatene vi visste om, for det er så utrolige mange bra der ute. Hvem vet, kanskje det finnes en tråd hvor man kan gjøre nettopp det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) "retrolooken på denne Quantum-plakaten" Med pre-1967 United Artists logo oxo lol.....nais Noen av mine originaler -1965 "Dr No" italiensk 4-sheet (2. opplag) -1969 "Ørneredet" italiensk 2sh -1973 "Big Boss" spansk 1sh -1976 "Chinese Hercules" italiensk 4sh -1978 "Big Boss" italiensk 2sh (re-lansering) -1960 "Two Women" italiensk 4sh -1973 "Fist of Fury" tysk 1sh Endret 3. desember 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadde nesten vært mere interessant å poste de styggeste plakatene vi visste om, for det er så utrolige mange bra der ute. Slapp av, vi har tenkt på deg på forhånd. clicky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Motorsagmassakrenplakatene fra USA & France er jo fine....... Likeså Piranha , King Kong '76 (spes versjonen hvor Kong river i stykker t-banevogn) Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 CypheroN det femte bildet, hvor fra? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Alle bildene er å finne på Socwall.com Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 CypheroN det femte bildet, hvor fra? Lost in Translation tror jeg... Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk ikke alle lyst på filmen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå