Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Postet før, men fin fordi. Polakkene har mange stilige plakater. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Tips: Nå er jeg ingen ekspert, men for de som har problemer med å se bilder; skru av referer heading i browseren din. As part of the HTTP protocol, requests to web pages can include a referer header that tells the server which page the user was on that initiated the request. Server and third-party software use this information to track your paths through the site. Gjøres enkelt i Opera ved å trykke F12 og fjerne haken ved Send informasjon om henviser I Firefox har jeg ikke prøvd selv, men gjøres slik: You can configure Firefox to block the referer by going to about:config, and changing the value of network.http.sendRefererHeader to 0. Noen nettsider krever visstnok at funksjonen er aktivert, men jeg har surfet helt feilfritt med Opera hittil. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mener å huske at retningslinjene ikke tillater posting av bilder som krever referrer logging slått av. Høyreklikk, Save as..., Last opp bilde som vedlegg. Problem solved. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Scarface er knallfin. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du har god plakat smak. Enda en: Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den likte jeg ikke fullt så godt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Men jeg liker den :=) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du har god plakat smak. :!: Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Føler at jeg må bidratt med en plakat sel. Disse var de kuleste jeg fant i farta. Har ikke hørt om filmene engang. Råstilig! Elsker Hitchcock så den der skal sees straks. En fim jeg ikke har hørt om engang. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Du har god plakat smak. :!: Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den var ikke så ille. Ganske kjedelig i lengden da. Man blir fort lei av den. litt OT: nå har jeg sittet og "arbeidet" med leksene mine i 2 timer men jeg har bare produsert en kvart side tekst og hengt på forum. Forum og lekser kan ikke kombineres, så jeg får kutte ut leksene. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ghostbustersplakaten er stygg som faen, men det er vel fordi jeg hater filmen. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ghostbustersplakaten er stygg som faen, men det er vel fordi jeg hater filmen. Lol Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Simpsons-plakaten var genial. Uheldigvis er jeg utrolig lei av Simpsons-plakater. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Dette er den kuleste plakaten jeg vet av. Edit: liker virkelig ikke Snakes on a plane-plakaten. Den ser bare teit ut. Endret 26. januar 2009 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå