athorb Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Overraskende nok finnes det ingen tråd for dette allerede (ikke som jeg fant i allefall). Men her tenkte jeg vaffal at man kunne slenge filmcover eller -plakater som virkelig fortjener betegnelsen 'eyecandy'. Begynner med disse: Dvd-cover - Le Silence de la Mer Plakat - Chinatown Plakat - Day of the Jackal (polsk tror jeg. Uansett fantastisk) Plakat - Mean Streets http://img230.imageshack.us/img230/2236/meanstreets9qw.jpg Plakat - Anatomy of a Murder Plakat - Vertigo Endret 21. august 2007 av athorb Lenke til kommentar
Montag Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Tidenes poster: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Oops, glemte jo disse to: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. august 2007 av Montag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Jeg forelsket meg helt i denne plakaten for Kill Bill 2. Disse polske plakatene er fantastiske. Sin City var en utrolig stylish film, og denne plakaten tar det helt ut. Jeg har ikke sett filmen, men plakaten for Pulse er rimelig intens. To filmer med god stemning og matchende plakater: Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Så den nettopp. Digger taglinen: In Vietnam The Wind Doesn't Blow It Sucks untitled.bmp Endret 22. august 2007 av TomJ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Keep em' coming boys! Er på flyttefot og tenkte å pryde det nye filmrommet mitt med noen førsteklasses filmplakater. Så det er bare å fyre løs med plakattips her. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) sier ikke mer Endret 22. august 2007 av ogger Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) The Thing posteren var knall... Vurderer å kjøpe den Endret 22. august 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Denne må nevnes: Hostel pt.2: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ellers så er jeg ganske svak for eldre plakater, ala Metropolis som Montag postet. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hva i helsiken er det bildet av på den Hostel posteren? Annyway, her er mine favoritter: Elsker The Riddler så jeg elsker denne posteren Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Denne posteren fikk meg til og se filmen før jeg i det heletatt hadde hørt om tegneserien Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Van Damme kicking ass er alltid bra Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Aner ikke hvilket land den er ifra men stilig er den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. august 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Jaws-postern er også genial btw. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Hva i helsiken er det bildet av på den Hostel posteren? Kjøtt, hjernemasse, hvem vet? Endret 22. august 2007 av Spankley Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Ein kompis har denne på rommet, genial. Star Wars har mange bra. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Aner ikke hvilket land den er ifra men stilig er den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9336666[/snapback] Frankrike tenker jeg. Forresten den kuleste posteren jeg har sett til GB&U. Ser at flere enn jeg har postet polske filmplakater. Med f.eks. PolishPosters.com i tankene, lurer jeg litt på om det er en slags filmplakatkultur i Polen..? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Ser at flere enn jeg har postet polske filmplakater. Med f.eks. PolishPosters.com i tankene, lurer jeg litt på om det er en slags filmplakatkultur i Polen..? 9337305[/snapback] Jeg har fått inntrykk av at de tegner sine egne, ja. Det blir det rimelig spektakulære plakater av. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Det blir det rimelig spektakulære plakater av. 9337328[/snapback] Noe denne er et bevis på: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Denne derimot er den rake motsetningen (kanskje det aller styggeste jeg har sett, og OT i denne tråden). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. august 2007 Rapporter Del Skrevet 22. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå