inken Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Nokon som har kompetanse til å få gravd fram "supervisor" passordet til T60. Faren min er lærer og har lånt skulepcen han fekk frå staten til søstera mi, sidan han allereie har ein PC. Då eg sku inn med XP Pro klarte eg å øydelegge alt ofc, men trenge supervisorpassord for å få ting opp å gå att. Det er nesten umulig etter det eg har forstått på internett, takket være innebygd hat-sikkerhet. Nokon som sliter med samme skulepc? Nokon som veit om ein BIOS-flashing vil fjerne tidlegere admin pass? Nokon som veit om noko lurt for å få til ein clean XP install? Nokon som kan grave fram passordet på hardwaremåten? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Nokon som veit om ein BIOS-flashing vil fjerne tidlegere admin pass? Du får ikke flashet BIOS dersom du ikke har supervisor passordet. Bare sjekk på ibm.com / lenovo.com Nokon som kan grave fram passordet på hardwaremåten? 9333820[/snapback] Dette er kun mulig på gamle ThinkPad'er, dersom du ikke vil investere i hardware og lese ut data direkte. Sitat fra Hacking IBM ThinkPad password: "The Supervisor (SVP) password is stored in a chip ... It can not be reset by disconnecting the BIOS battery or shorting any jumper". Det enkleste er å be om hjelp fra den som har supervisorpassordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå