LocoMotiveMan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Da har jeg anskaffet meg en blender, men jeg har ingen anelse hva jeg kan lage(bortsett fra milkshake). Så for meg noe fargerikt med masse frukt og grønt, men det er vel ikke bare å slenge i hva som helst? Hvis dere har noen gode oppskrifter og komboer er det bare å dele. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Så lenge du har bananer og isbiter, så kan du bare slenge i litt frukt, så har du en god smoothie. Ellers kan du lage puré av diverse grønnsaker om du har lyst. Alt i alt er det bare å slenge ting i, og prøve seg fram. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Du kan jo bruke den til å lage alt mulig rart. Smoothie med ananas, jordbær og eple(juice) er fantastisk godt. Sleng oppi isbiter og juster tykkelsen og konsistensen. Selv bruker jeg ofte frosne ananasbiter og/eller jordbær, og blander med eplejuice og isbiter, får en fantastisk frisk og herlig sommerdrikk. Ellers kan du slenge skinnfrie tomater oppi, sammen med krydder og annet du vil ha for å lage tomatsaus, til pasta/pizza osv. Av milkshakes vil jeg spesielt anbefale kaffe-milkshake! Er ikke noe særlig glad i kaffe til vanlig, men tar du en iskaffe eller litt vanlig kaffe, og blander med litt vaniljeis og melk, får du en vanvittig god dessert-milkshake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå