8520dcn Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hei alle sammen! Jeg lurte på om det gjør noe å dra katten litt forsiktig i halen under lek osv. Alle sier at det gjør vondt for dyr å bli dratt i halen, men den ser ikke sånn ut. Sikkert et litt rart spørsmål, men begynte å diskutere det her Mvh Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Det kan fort gjøre vondt. Jeg drar aldri verken katt eller hund i halen ved lek. Det finnes andre måter å leke på Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kommer jo ann på hvor hardt og hvordan lek. Vil anta det er som å dra i poten. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kommer jo ann på hvor hardt og hvordan lek. Vil anta det er som å dra i poten. 9339020[/snapback] I foten har man jo bein. Det er det ikke i kattehalen, så det kan være at det gjør mer vondt å bli dratt i halen. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei alle sammen! Jeg lurte på om det gjør noe å dra katten litt forsiktig i halen under lek osv. Alle sier at det gjør vondt for dyr å bli dratt i halen, men den ser ikke sånn ut. Sikkert et litt rart spørsmål, men begynte å diskutere det her Mvh 9333726[/snapback] Gjør det noe om jeg klyper deg i rævva?? Slik bortsett fra at du mest sannsynlig syns det er VONDT da!? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Mener du sånn forsiktig å holde igjen, uten å dra? Pleide å gjøre det med kattene våre når jeg koste med dem, og det så ikke vondt ut i det hele tatt. Var ikke sånn ment heller Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kommer jo ann på hvor hardt og hvordan lek. Vil anta det er som å dra i poten. 9339020[/snapback] I foten har man jo bein. Det er det ikke i kattehalen, så det kan være at det gjør mer vondt å bli dratt i halen. 9343625[/snapback] Hallo? Selvsagt er det bein i kattehalen! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Vel, jeg skal innrømme at det har blitt gjort av meg ved noen anledninger. Simpelten for å kose med de, om de er litt for kjapp for meg. Det er likevel ikke rette måten å få kost seg med katten på. Tipper at det gjør vondt. Ikke gjort det på veldig lenge, har lært at om kattene ikke vil kose, så vil de ikke Lenke til kommentar
izziebelle Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ehh.. Det sier seg vel nesten selv! ikke dra katten i hallen, det finnes bein der og det kan bli brekt. Så bedre å finne andre måter å leke/kose på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Husk at halen er en forlengelse av ryggraden og ved å dra feil/hardt på den KAN du risikere å skade ryggraden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det er ikke godt for katten hvis du drar i noen kroppsdel, hvorfor vil du dra i halen? Å stryke eller leke med halen er nok ok, du merker raskt om katten ikke liker det. Endret 22. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det gjer det sikkert. Eg har tre katter (mor med 1 unge fra to ulike fødsler) den ein kattungen(som ikkje er unge lenger) Gjer ikkje noko motstand nå man holder den i halen, kan faktisk da den bortover golvet etter halen mens den maler. Mens den yngste kattungen ikkje tåler det. Klikker fulstendig vist du rører den... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trur ikkje det er so bra for katten å bli dradd i halen, nei. Knekk hala døyr katten/blir handicappa. Tanta mi si katt kom heim att med knekt hale, dagen etterpå låg den død. *Prøver meg litt på nynorsk * Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trur ikkje det er so bra for katten å bli dradd i halen, nei. Knekk hala døyr katten/blir handicappa. Tanta mi si katt kom heim att med knekt hale, dagen etterpå låg den død. *Prøver meg litt på nynorsk * katten dør ikkje om den knekker halen... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trur ikkje det er so bra for katten å bli dradd i halen, nei. Knekk hala døyr katten/blir handicappa. Tanta mi si katt kom heim att med knekt hale, dagen etterpå låg den død. *Prøver meg litt på nynorsk * katten dør ikkje om den knekker halen... Den var knekt helt inn til ryggen, og det ble ryggskader lengre inn, iflg. dyrlegen. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Trur ikkje det er so bra for katten å bli dradd i halen, nei. Knekk hala døyr katten/blir handicappa. Tanta mi si katt kom heim att med knekt hale, dagen etterpå låg den død. *Prøver meg litt på nynorsk * katten dør ikkje om den knekker halen... Den var knekt helt inn til ryggen, og det ble ryggskader lengre inn, iflg. dyrlegen. Knekt ryggen da, ikkje halen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tror du det er godt hvis noen løfter deg etter penisen? Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Heime har vi revefarm. Når vi skla flytte de så bærer vi de etter halsen og halen. og de ser da veldi avslappet ut der de henger.... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Som sagt, med mindre du er veldig brå, så sier nok katta ifra i god tid før du volder skade Katten vår liker i allefall at jeg holder igjen litt i halen og klør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå