flyndrefjes Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 START.NO har endret alle mine hjemmesider ved å sette inn en header øverst på siden! Alle sidene er dessuten fyllt med ny kode. Frekt nok står det: KODE LAGT TIL AV START. Fjern denne når du editerer din side. Synspunkter? Det er nok flere enn meg som bør redigere om sidene sine etter dette! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 betaler du noe for start, nei det gjør du ikke... kan du forvente alt da. svar: nei Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 betaler du noe for start, nei det gjør du ikke... kan du forvente alt da. svar: nei 9338224[/snapback] Neida – det er nok slik. En må nok forvente seg at også start.no vil ha med litt reklame for gratis hosting. Og bra at de ikke har gjort det på 8 år! Nå er imidlertid sidene mine flyttet. Fordrar ikke reklame, så jeg får nok finne meg i å betale litt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan anbefale aiso.net om du vil betale. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Kan anbefale aiso.net om du vil betale. 9344674[/snapback] Akkurat. Nå har jeg allerede handlet meg inn på dvchost.no – men håper den anbefalingen kommer andre til gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå