Stifi Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dette starta for en stund siden! Jada, jeg har altså da hatt store problemer med for lav fps i WoW. Der det kan gå dager uten problemer, hvor en dag fps plutselig faller ned til 20 og begynner å lagge/hakke. Jeg har hatt pcen inn på service hos Johnet. Der de ikke fant noe feil på maskinen. Ting jeg har prøvd: Formatert Innstallert den nyeste driver, samt updates for Windows. Temp ligger på rundt 50-70. Skrudd av alle addons i spille. Skrudd ned alt på low, grafikken. Skrudd av firewall. Antialiasing Settings, Anisotropic Filtering, Vericale sync er av. Skrudd av evnt programmer som kjører i bakgrunden. Sett etter virus,spyware og spion-programmer. Har en kamerat som eier en helt lik hw pce som meg. Der han ikke har kommet i kontakt med dette problemet. Ganske irriterende og er omringet av frustrasjon. Så, spørsmålet mitt er da: Hva skal jeg gjøre? Andre forslag til ting jeg kan prøve, for å fikse problemet? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Beerian Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Dette starta for en stund siden! Jada, jeg har altså da hatt store problemer med for lav fps i WoW. Der det kan gå dager uten problemer, hvor en dag fps plutselig faller ned til 20 og begynner å lagge/hakke. Jeg har hatt pcen inn på service hos Johnet. Der de ikke fant noe feil på maskinen. Ting jeg har prøvd: Formatert Innstallert den nyeste driver, samt updates for Windows. Temp ligger på rundt 50-70. Skrudd av alle addons i spille. Skrudd ned alt på low, grafikken. Skrudd av firewall. Antialiasing Settings, Anisotropic Filtering, Vericale sync er av. Skrudd av evnt programmer som kjører i bakgrunden. Sett etter virus,spyware og spion-programmer. Har en kamerat som eier en helt lik hw pce som meg. Der han ikke har kommet i kontakt med dette problemet. Ganske irriterende og er omringet av frustrasjon. Så, spørsmålet mitt er da: Hva skal jeg gjøre? Andre forslag til ting jeg kan prøve, for å fikse problemet? Takker på forhånd. 9333621[/snapback] Fint om du skriver hva slags maskin/maskinvare du har. Kommer dette problemet på andre spill og ? eller er det kun WoW ? Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har du sjekket om det er ledig plass på harddisken din? er denne smekk full vil du ikke akkurat ha god ytelse... Er det kun WoW som er problemet? Prøv andre spill.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Dette starta for en stund siden! Jada, jeg har altså da hatt store problemer med for lav fps i WoW. Der det kan gå dager uten problemer, hvor en dag fps plutselig faller ned til 20 og begynner å lagge/hakke. Jeg har hatt pcen inn på service hos Johnet. Der de ikke fant noe feil på maskinen. Ting jeg har prøvd: Formatert Innstallert den nyeste driver, samt updates for Windows. Temp ligger på rundt 50-70. Skrudd av alle addons i spille. Skrudd ned alt på low, grafikken. Skrudd av firewall. Antialiasing Settings, Anisotropic Filtering, Vericale sync er av. Skrudd av evnt programmer som kjører i bakgrunden. Sett etter virus,spyware og spion-programmer. Har en kamerat som eier en helt lik hw pce som meg. Der han ikke har kommet i kontakt med dette problemet. Ganske irriterende og er omringet av frustrasjon. Så, spørsmålet mitt er da: Hva skal jeg gjøre? Andre forslag til ting jeg kan prøve, for å fikse problemet? Takker på forhånd. 9333621[/snapback] Fint om du skriver hva slags maskin/maskinvare du har. Kommer dette problemet på andre spill og ? eller er det kun WoW ? 9334627[/snapback] Glemte visst det. Hardware spec: Mainboard- Abit KN8 SLI (NF-CK804) Chipset- nVidia nForce 4 Processor- AMD Athlon 64 4000+ @ 2400MHz Physical Memory- 2048MB (2x 1024 DDR SDRAM) Video Card- Nvidia Corp GeForce 7800GT Hard disk- Samsung 250GB DirectX- 9.0c Os- Microsoft Windows XP prof. Kjører atm med isdn linje, 64Kbps. Men det skal ikke ha noe å si egentlig, prøvde her hos en kamerat med 3Mbit. Hadde det samma problemet. For å nevne, har ikke prøvd andre spill ennå. Endret 22. august 2007 av Stifi Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ja linja skulle ikke ha noe på hakking på denne måten å gjøre. Få deg tak i et annet spill og kjør grafikken på fullt. Det bør du klare rimelig greit med de specsa der! Om ikke ville jeg forsøkt å lånt meg et skjerkort for å se om det da hjelper. Vil tro dette kanskje kan løse problemet ditt da.. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. august 2007 Forfatter Del Skrevet 23. august 2007 Ja linja skulle ikke ha noe på hakking på denne måten å gjøre. Få deg tak i et annet spill og kjør grafikken på fullt. Det bør du klare rimelig greit med de specsa der! Om ikke ville jeg forsøkt å lånt meg et skjerkort for å se om det da hjelper. Vil tro dette kanskje kan løse problemet ditt da.. 9338628[/snapback] Takker for svar, Celeb0rn. Skal prøve det ut å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå