Gå til innhold

Eske/Forpakning til Acer bærbar. Ferdig.

Lullius

Anbefalte innlegg

Hei, har vært fast leser her på hw i noen år nå, men dette er faktisk min første post : ).

Det har seg slik at jeg kjøpte en bærbar datamaskin (Acer Aspire 5613) til kjæresten min for en uke siden. Dette har vist seg å være et litt dumt kjøp, da hun skal få en bærbar pc av skolen hun går på. Acer pc'en var egentlig ment som skole-pc, og da får hun jo to, noe som er unødvendig. Jeg har 14 dagers angrerett på pc'n (kjøpt på elprice, Tønsberg), men for å få benyttet meg av denne trenger jeg originalforpakningen, og det er denne vi da har klart å kaste. Jeg har alt av manualer, cd'er og slikt, mangler altså bare pappen og isoporen den kom i. Vil tro at dette er standard forpakning, ihvertfall for Aspire-serien.

Så til spørsmålet: Kan noen hjelpe meg med å få tak i en slik eske/forpakning før angrefristen løper ut? Det hadde isåfall hjulpet meg veldig mye. Jeg bor mellom Horten og Tønsberg, men er villig til å reise litt. Sandefjord/Fredrikstad/Sarpsborg/Moss osv. er ikke noe problem!

Takk for alle svar!

EDIT: Boksen så slik ut: 1804WSMI-box.jpg

(Er ikke sikker på om den er 100% lik, men ser sånn ut).

Flere bilder: http://i3.ebayimg.com/03/i/000/aa/9c/adb4_1.JPG og http://i11.ebayimg.com/05/i/000/91/ag/4fb7_1.JPG

Endret av Lullius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en egen lapp på den til modellen du har.

Vet ikke hvordan Acer gjør det, men de fleste har også nå serienummeret uten på esken, så lykke til. ;)

EDIT: Er ikke angrerett i butikk. Det er kun hvis du kjøper via nettbutikken.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
EDIT: Er ikke angrerett i butikk. Det er kun hvis du kjøper via nettbutikken.

9334720[/snapback]

Går ut ifra at trådstarter har sjekket med butikken og at de har en slik ordning som Elkjøp har.

Strekkoden/serienummeret kan dog bli et problem.

Lenke til kommentar

Ja, jeg fikk et 14dagers-angrefrist tilbud i butikk, men de har vanligvis ikke det, var bare heldig.

Fikk akkurat høre av elprice at alle eskene er unike, med forskjellige s/n, strekkode, osv. Takk for hjelpen så langt ihvertfall. Blir nok til at jeg selger denne på Finn.no, eller lignende. Håper på å ikke tape så alt for mye.

Ser denne tråden som ferdig nå.

Offtopic: Det er forresten den med Go7600 kortet i : ).

Endret av Lullius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...