Gå til innhold

Prekestolen - løst og fast om tro

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke ment at Guds jobb på jorden er over.. Var vel litt dårlig formulert, men jeg mente bare at det ikke har kommet klare bevis for at det finnes en slags Gud. Han har liksom bare gitt f***

Vil ikke starte no slags diskusjon på grunn av min dårlige skrevet/formulert tekst, vil heller ha svar på spørsmålene jeg stilte :)

Ja, og dette at Gud gir faan argumenterer Ozi med at Jesu oppdrag er fullbragt. (Etter det jeg har forstått)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig med Khaffner her. Jeg tror personlig at det finnes liv i verdensrommet bortsett fra oss selv, men at de er dumme nok til å krasjlande på jorda tviler jeg sterkt på. Dessuten, hvorfor skulle de amerikanske myndighetene gjøre en så dårlig jobb med å skjule det?

Lenke til kommentar
Dessuten, hvorfor skulle de amerikanske myndighetene gjøre en så dårlig jobb med å skjule det?

Godt poeng. Hadde det vært en ekte UFO som ble kjørt hadde man ikke lagt den åpent på en lastebil på den måten.

Så ikke så hyperteknologisk ut heller den der metallplata. Sett mer avanserte grytelokk.

Kan nok heller tenkes å være, tja, et eller annet kjemisk stoff, et eller annet verdifullt... noe sånt. Kan sikkert være noe mystisk og interessant fortsatt, men jeg trokke det der junket der har kommet flyvende fra et annet solsystem liksom.

S,

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller dere det for en UFO? Flyr sølvplatene på klippet eller har jeg gått glipp av noe? Tror dere virkelig at amerikanerne hadde kjørt top hemmelige ufoer på åpen gate uten å dekke det til engang? Det er helt utrolig hva folk går på.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar

Ser mest ut som deler til en diger turbin eller noe slikt. Mest overrasket over at politiet hørtes så voldsomt stressa ut på sambandet, men det er vel midt i tjukkeste ingenmannsland hvor de ikke er så vant til at det skjer noe spennende. :p

Lenke til kommentar

Utrolig hva folk går påå ja...Utrolig også hvor EGEN alle er, hvor lite en kan ta imot fra andre. Når jeg postet dette, var det kun for å sjekke IGNORANSEN til folket...Den er bevist...

- Ikke at jeg tror på det klippet, men hva vet jeg...Og hva vet du...Den dag idag er det ikke engang motbevist at den største saken innen ufologi er falsk...Det er Meier saken !

Allerede nå er det etablert at dere sier dere imot det meste, samme hvor farfetched det ER. Det er den egosentriske delen av dere alle som bare ikke vil ta imot andres meninger, dermed spytter dere ut deres mening - som om det skulle være godt for noe annet enn motargumentering og diskusjon - kaklende høns i et lite skur,sier jeg da...Slik det blir krig...Alt jeg mener er at, en burde da ha litt mer i bakhold når noe slikt skal snakkes om - ja blir vel filosofi bullshit - men uansett! Går an ta litt historie leksjoner vel, o.l. ?!

FØR dere spytter løst på Meier saken, UBEGRUNNET ! Ta i betrakting at det faktisk IKKE er motbevist, noen gang. Samme hva dere finner der ute av drittslenging og desinformering, så gjenstår kun sannheten å tyde ! Er det da noen som mener det er falskt/juks, finn ut HVORFOR han/hun/de mener det er falskt, før du velger å tro dem ! Sjekk alle sidene av saken!

Tilbake til poenget ang. linken.

- Hvis FX folk ikke klarer å duplikere Meiers bilder og videoer som beviser at han har jukset i over 50år, med én arm og et lite 8mm kamera...Da sier det meg alt ! Og jeg ser på disse videoene i linken som virkemidler til desinformeringen - For om denne Meier saken skulle vise seg til å være sann - hadde mange gjort hva de kunne for å mislede folk vekk fra selve saken...

Vi vet enkelte nasjoner har visse teknologier annet enn det de sier...Det kalles research, og all research hemmeliggjøres av visse grunner!

Som i Nord - Aurora.

Meninger er FRA deg selv, researchen du foretar deg er FOR deg selv - Ikke mist deg selv når du skal motargumenter/diskutere...Husk: nøytralitet !

Endret av Stig'n
Lenke til kommentar

Ang. "Gud på resept": Dersom dama hadde et religiøst problem burde hun gått til en prest eller noe sånt og skriftet. Dersom hun hadde et medisinsk problem så burde legen gitt henne medisinsk hjelp. Jeg lurer på om legen henviste henne dit fordi han mente hun hadde kommet til feil person med sine religiøse problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...