Trynemjoel Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Høres veldig fristende ut. Skal være fotograf på UKA '09 i den perioden, men mulig de kan klare seg uten meg i 4 dager. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er faktisk fornuftige journalister der ute, Astrid Meland er en av få som faktisk tør å angripe ting objetiv tog ikke gå for det tabloide. Kudos! Healing og bønn hjelper ikke Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Astrid Meland er den eneste journlisten som er fornuftig i Dagbladet-redaksjonen. Som morten sier i kommentarfeltet: http://www.dagbladet.no/2009/02/03/kultur/...fredag/4677154/ Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://www.wimp.com/pastlife/ Litt mindblowing. Som den skeptikeren jeg er vil jeg ikke dra noen konklusjon ut av dette, hverken for eller imot, men merkverdig er det i alle fall. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.wimp.com/pastlife/ Litt mindblowing. Som den skeptikeren jeg er vil jeg ikke dra noen konklusjon ut av dette, hverken for eller imot, men merkverdig er det i alle fall. Nei, det er egentlig ikke det. Forsiktig redigering for å skjule detaljer som ikke stemmer, osv. Bare tull som vanlig. Et par diskusjoner rundt dette: http://forums.randi.org/showthread.php?t=63555 http://forums.randi.org/showthread.php?t=63406 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Barn er jo lystløgnere da Jeg husker hvordan jeg var selv når jeg var liten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gutten oppfatter nok hvordan foreldrene reagerer på det han sier og fortsetter med det. Omtrent som og ved å lese publikums reaksjoner og når den nærmer seg riktig svar og svarer det. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Spurt tidligere, men spør igjen. Hvordan kan man ha et personlig forhold til Gud når han er så stor og mektig? Håper at noen har en mening. Endret 9. februar 2009 av ZeroZ Lenke til kommentar
Viro Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Spurt tidligere, men spør igjen. Hvordan kan man ha et personlig forhold til Gud når han er så stor og mektig? Håper at noen har en mening. Det er vanskelig å kunne se at én Gud skal kunne ha interesse og "overskudd" til å pleie personlig oppsyn med milliarder av mennesker. Mange språk, dialekter og alt mulig som er utviklet etter han viste seg på jorda. Hva gir det "ham", liksom? Endret 10. februar 2009 av Viro Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hehe, fant en del morsomme kommentarer til Kirk Cameron og Ray Comforts film om bananer og hvor perfekte de er. ^^ Dammit now I am confused again... the bible condemns homosexuality but a penis fit equally well in a female or male mouth.. According to this moron's reasoning 2 men performing a 69 might be more biblical than a man and a woman doing it... I guess the same thing can be said about a dick too Did he really say "for easy insertion?" LOL! And also, I guess god never intended for us to eat watermelons. Surely those who have will be damned to hell!! im fascinated by this guys logic, so, where does a coconut fit into this? why is the human anus cock-shaped? hmmmmm??? Someone should teach Kirk the evolution of the banana, but then again he wont believe because he is blind, uneducated and mentally challenged. Forgive me father for i have sinned.I got a boner watching this thing. HAHAHAHAHAHA Nice argument, geniuses. I think you should also pay attention to how easily the banana fits in your anus. I think you already know where you can put that banana dipshit. this is the stupidest argument pro-creationism I have ever hear. What about a fuckin watermelon, does that fit in the hand? Endret 10. februar 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Klarte ikke å holde meg. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gutten oppfatter nok hvordan foreldrene reagerer på det han sier og fortsetter med det. Omtrent som og ved å lese publikums reaksjoner og når den nærmer seg riktig svar og svarer det. Er det forklaringen? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ozi3333: Det er en mulig forklaring. Leste du trådene jeg linket til? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Olivia Judson : Let's Get Rid of Darwinism I'd like to abolish the insidious terms Darwinism, Darwinist and Darwinian. They suggest a false narrowness to the field of modern evolutionary biology, as though it was the brainchild of a single person 150 years ago, rather than a vast, complex and evolving subject to which many other great figures have contributed. - Les hele artikkelen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ozi3333: Det er en mulig forklaring. Leste du trådene jeg linket til? Nei, har de noe med papegøyen å gjøre? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spiller du tulling eller er du seriøs nå? Papegøyen var et eksempel. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men jeg skjønner enda ikke hvordan den får det til. Den gjør det jo før den hører publikum. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Men jeg skjønner enda ikke hvordan den får det til. Den gjør det jo før den hører publikum. http://en.wikipedia.org/wiki/Clever_Hans Ikke rart du tror på all mulig slags tull. Du mangler jo totalt kunnskap om emnet. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Åja, det var treneren... Tolket det som at det var publikum som hjalp han. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Olivia Judson : Let's Get Rid of DarwinismI'd like to abolish the insidious terms Darwinism, Darwinist and Darwinian. They suggest a false narrowness to the field of modern evolutionary biology, as though it was the brainchild of a single person 150 years ago, rather than a vast, complex and evolving subject to which many other great figures have contributed. - Les hele artikkelen. Hmm... /signed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå