abcdabcd Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 En liten godbit http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=16785 Jeg visste ikke at det finnes slike kristne? Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 En liten godbit http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=16785 Jeg visste ikke at det finnes slike kristne? Det er ganske så fantastisk at disse personene kan sitte på sin moralske høyborg og samtidig argumentere for straffemetoder som folkemord inkludert barn og husdyr. Det er kanskje ikke så rart at drap kommer langt ned på alvorlighetslisten. For meg er dette personer med alvorlige sinnslidelser. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hvis ingen mennesker forsvinner 21. mai, betyr det at det ikke finnes noen ekte kristne? Evt. at alle som er igjen etter 21. er vantro? Endret 19. mai 2011 av KarlRoger Lenke til kommentar
soulless Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 http://www.palibankids.com/virtualhell1.html Pretty much says it all.. Merk at denne blir brukt av kristne til å skremme barn som leser Harry Potter. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis ingen mennesker forsvinner 21. mai, betyr det at det ikke finnes noen ekte kristne? Evt. at alle som er igjen etter 21. er vantro? Min far ble sjokkert når han så plakater i Sør Libanon (hvor de fleste kristne bor) hvor det sto at verden ender 21 mai. Han så deretter et intervju med presten hvor han ikke klarte å finne hvor i bibelen det sto at verden skulle gå under (nervøs foran tv BS, haha). 3 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 "Evt. at alle som er igjen etter 21. er vantro?" En utfordring til selveste IHS, dette. Plasser Jetpacken godt på ryggen og gjør deg sikker på å aldri komme tilbake. Vi kommer til å savne deg! 4 Lenke til kommentar
O3K Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Kristne er heldige som bor på en planet hvor ikke alle er kristne: http://fritanke.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=8561 Endret 19. mai 2011 av O3K 1 Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Vanskelig å synes synd på de som ødelegger for seg selv pga. slik overtro, men dumt at de også skal ødelegge for andre. http://www.msnbc.msn.com/id/43106614/ns/us_news-the_new_york_times/ The three teenagers have been struggling to make sense of their shifting world, which started changing nearly two years ago when their mother, Abby Haddad Carson, left her job as a nurse to “sound the trumpet” on mission trips with her husband, Robert, handing out tracts. They stopped working on their house and saving for college. Det er kanskje en del familier rundt omkring uten noen som helst planer for framtiden f.o.m. 22. 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Vanskelig å synes synd på de som ødelegger for seg selv pga. slik overtro, men dumt at de også skal ødelegge for andre. http://www.msnbc.msn.com/id/43106614/ns/us_news-the_new_york_times/ The three teenagers have been struggling to make sense of their shifting world, which started changing nearly two years ago when their mother, Abby Haddad Carson, left her job as a nurse to “sound the trumpet” on mission trips with her husband, Robert, handing out tracts. They stopped working on their house and saving for college. Det er kanskje en del familier rundt omkring uten noen som helst planer for framtiden f.o.m. 22. Utrolig hvor masse wacky vi må akseptere in the name of religion. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvordan ble dommedag beregnet til i dag klokken 18? Vil se regnestykket Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvordan ble dommedag beregnet til i dag klokken 18? Vil se regnestykket Vel i følge "Profetens" intervju med en avis i San Fransisco var dette svaret: Tallet 5 står for forsoning, tallet 10 betyr fullkommenhet og tallet 17 er himmelen. Om man da ganger de tre tallene med hverandre får man 850. Og om man så ganger 850 med 850 blir fasiten 722.500. Det skal være antall dager siden Jesus ble korsfestet. Og 722.500 dager etter den dagen det skjedde, er lørdag 21. mai. Hvor klokkeslettet 18 kommer fra aner jeg ikke. Han sa jo riktignok også bare at dette skulle skje i "morgentimene" 21 mai. Det blir vel da alt fra midnatt i natt til klokka 12 amerikansk east coast time. Altså senest klokka 18 for oss. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tusen takk, var ikke sikker på om det var 22 mai i Australia som skulle være bevis for at dette var tull, men vi får vite det mye fortere! Så bra! ^^ Lurer på om jeg skal ta sjansen på at det ikke skjer ved å bruke hele dagen på eksamenslesing? nah, tror jeg spiller noe jeg. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hvordan ble dommedag beregnet til i dag klokken 18? Vil se regnestykket 21/5 = lørdag lørdag = Sabbat Sabbaten ender lørdag den 21/5 kl 18:00 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 IHS: Det regnestykket gir meg ca 52 dommedager i året, hvert år. Hvorfor 21/5-2011? 3 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Må sikre deg godt hvis du skal få rett. "We have a number of prophecies that all seem to imply that something is going to happen in the 21st century." - R. J. Stewart Lenke til kommentar
IHS Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 "Evt. at alle som er igjen etter 21. er vantro?" En utfordring til selveste IHS, dette. Plasser Jetpacken godt på ryggen og gjør deg sikker på å aldri komme tilbake. Vi kommer til å savne deg! Den oppfattelsen sektene har, deles ikke av verdens kristne befolkning, cuadro Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nå er du svært ukonsekvent med begrepene "sekt" og "kristne", IHS. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nå er du svært ukonsekvent med begrepene "sekt" og "kristne", IHS. Å ? Hvordan da ? De ekte kristne er alle de gammle kirkene. De falske kristne er alle de nye sektene, som prater om verdens ende, og slikt. Lenke til kommentar
O3K Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 De falske kristne er alle de nye sektene, som prater om verdens ende, og slikt. Jeg lurer på hvor i huleste de tar det fra 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Nå er du svært ukonsekvent med begrepene "sekt" og "kristne", IHS. Å ? Hvordan da ? De ekte kristne er alle de gammle kirkene. De falske kristne er alle de nye sektene, som prater om verdens ende, og slikt. Er du så historisk ukjent at du ikke vet om "profetier" av de "gammle kirkene"? De eldre kirkene er også ekskluderende i forhold til hverandre. Er en ekte kristen sinnsidende? Skulle ikke overraske meg, men i og med at du forsøker å argumentere for kristendom, så... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå