IHS Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Richard Dawkins sin tale fra demonstrasjonen mot Paven sitt besøk til Storbritannia. http://www.youtube.com/watch?v=eZdNdXDP7HM&feature=player_embedded#! Storbritannias Dronning Elisebeth sin tale for Paven. http://www.youtube.com/watch?v=xgRzre6JTRk&feature=related Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 And the Queen should have bid him farewell! Det alle land burde gjort var å nektet den gnurebukken innreise! Overgripernes talisman! Og tenk å dra en "hitler var ateist!" for å gjemme bort sine egne problemer når han selv var nazist i sine yngre dager! Snakk om mega tufs! Er ikke rart at de kun ansetter halvsenile gamle gubber i den stillingen, for yngre menn ville hatt problemer når de trer kosteskaftet opp i rumpa hans for å kontrollere vinkingen og hva han skal si... Fy for en klubb den banden med hovedsete i vatikanet er! Står ikke noe tilbake for regime som hitler frontet for 70 år siden, tvert i mot! Mindkontroll and brain fucking er hva jeg kaller dette. Med rett til å drepe og forgripe... Fyren gjør meg fryktelig kvalm i all sin oppsyltede opphøyethet.... Drar de kosteskaftet ut av baken på ham så faller han sammen som den sekken med poteter han er! Fy for en figur! Skal vedde på at om 200 år så troner bildene av paven ved siden av bildene til Hitler og co på et museum for forbrytelser mot menneskerettighetene... Bare at religion vil stå øverst på lista... Lenke til kommentar
IHS Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 And the Queen should have bid him farewell! Han ble invitert av Dronningen, han kom på hennes invitasjon. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 And the Queen should have bid him farewell! Han ble invitert av Dronningen, han kom på hennes invitasjon. Vet det og det satte henne ned en del hakk i min bok... Hun burde ikke ha innvitert ham, men krevd at han kom meden unnskyldning! Det var det hunburde gjort! Og det var noe paven uoppfordret burde gjort, helt av seg selv når han har visst om at prestene hans snorklet i smågutter i årevis... Men hva kan man forlange av en syk leder for enda sykere prester? Ikke stort tydeligvis... Hadde jeg vært kongelig der nede ville jeg nok latt ham fått slappe av i den mest uhyggelige fangekjelleren de britiske øyer kan by frem i resten av fyrens liv... og enda noen ti år etter det... Fyren er en forbryter mot menneskeheten og vil en dag må stå til rette for det. Håper og tror jeg! Lenke til kommentar
IHS Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 And the Queen should have bid him farewell! Han ble invitert av Dronningen, han kom på hennes invitasjon. Vet det og det satte henne ned en del hakk i min bok... Hun burde ikke ha innvitert ham, men krevd at han kom meden unnskyldning! Det var det hunburde gjort! Hun som folk flest er av den oppfatning at han ikke har gjort noe galt, RWS Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) And the Queen should have bid him farewell! Han ble invitert av Dronningen, han kom på hennes invitasjon. Vet det og det satte henne ned en del hakk i min bok... Hun burde ikke ha innvitert ham, men krevd at han kom meden unnskyldning! Det var det hunburde gjort! Hun som folk flest er av den oppfatning at han ikke har gjort noe galt, RWS Hvis du snakker om de samme folkene som nekter å tro på anklagelsene fordi Paven og hans menn er de helligste på Jorden, eller folk som mener at voldtekt av barn er greit, ja, sikkert. Endret 20. september 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gud slo jo ut Adam og utførte ett stygt overgrep - rev ut ett ribbein uten å spørre en gang. Samme Guden voldtok Maria, egentlig uten å spørre... så at paven godtar overgrep er jo ikke så rart i grunn. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Pastor torp i Oslokirken: Gud ba meg støtte Prinsesse Märtha Louise! Altså.. Pastor Torp ble kontaktet av Radio Norge og gav dem iflg bloggen prinsessen en rett høyre.. Han mente tydeligvis at prinsessen må være spin spekka gal for å kommunisere med døde (usynlige vesener).. I samme blogg så skriver han om at Gud snakket til ham... og han handlet på det Gud sa til ham.. I rest my case. Endret 20. september 2010 av Tenklitt 1 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 ^ Haha. De slutter aldri å overraske :!: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jammen ikke enkelt å bli klok på slike folk… Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 All PR er god PR. Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jammen ikke enkelt å bli klok på slike folk… Er ikke du "en av dem da" eller tror du ikke Gud kan snakke til kristne? Bare lurer jeg altså Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Er ikke du "en av dem da" eller tror du ikke Gud kan snakke til kristne? Bare lurer jeg altså Nei, på ingen måte tror jeg på noe slikt, og er heller ikke «en av dem». Vel, objektivt sett: hvis det finnes en Gud så er det i teorien selvfølgelig mulig; men jeg tror ikke at han vil gjøre noe slikt nå. Foretrekker å ha bena godt plantet i jorda, enn å fare løs med tankeløse følelser som tar overhånd. At man kan «føle» Gud og slikt er i mine øyne bare tull. Da ville jeg nok heller satset tid og penger på en utredning av en eller annen psykisk lidelse. (Og til dere som tror på at Gud snakker til mennesker idag, at man kan føle ham og lignende, ikke ta dette som et personangrep. Jeg bare sier det jeg mener og mine oppfatninger.) Endret 20. september 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Tenklitt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Er ikke du "en av dem da" eller tror du ikke Gud kan snakke til kristne? Bare lurer jeg altså Nei, på ingen måte tror jeg på noe slikt, og er heller ikke «en av dem». Vel, objektivt sett: hvis det finnes en Gud så er det i teorien selvfølgelig mulig; men jeg tror ikke at han vil gjøre noe slikt nå. Foretrekker å ha bena godt plantet i jorda, enn å fare løs med tankeløse følelser som tar overhånd. At man kan «føle» Gud og slikt er i mine øyne bare tull. Da ville jeg nok heller satset tid og penger på en utredning av en eller annen psykisk lidelse. (Og til dere som tror på at Gud snakker til mennesker, at man kan føle ham og lignende, ikke ta dette som et personangrep. Jeg bare sier det jeg mener og mine oppfatninger.) Har jeg bare hele veien trodd at du er kristen, Enzyme X ? Hvorfor trodde jeg i så fall det? (siste er spm til meg selv, ikke til deg, hehe) Endret 20. september 2010 av Tenklitt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg er interessert i det Bibelen lærer, og det er derfor jeg er her i denne avdelingen av forumet: for å svare på bibelske spørsmål. Klart det er noen kristne trossamfunn som skiller seg ut, det er det ikke til å legge skjul på. Men jeg er iallefall ikke interessert i følelsesladde trossamfunn; heller de som tar Bibelen seriøst og har mye kunnskap. Som tidligere nevnt vil jeg ikke gå ut med alt for mange personopplysninger, da jeg ikke vil bli vurdert på det grunnlaget. Derfor tar jeg et objektivt utgangspunkt her på forumet – i det Bibelen lærer, ikke nødvendigvis hva andre trossamfunn lærer, selv om de skulle være enig i det jeg poster her. Jeg er, som sagt, ikke her for å promotere trossamfunn – da det hadde virket mot sin hensikt på alle mulige måter. Istedenfor vektlegger jeg det Bibelen lærer som autoritet for mine poster i denne seksjonen. Derfor foretrekker jeg slike opplysninger forbeholdt utenfor det offentlige forum. Endret 20. september 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jeg ga opp religionsdebatten på diskusjon.no for omtrent to år siden, tror jeg. Det var da jeg fant ut at jeg egentlig ikke diskuterte noe som helst, og at det aldri finnes konklusjoner på dette forumet Jeg blir nesten litt oppgitt når jeg ser de samme personene holde koken frem til i dag :!: Endret 20. september 2010 av Magnus_L Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var da jeg fant ut at jeg egentlig ikke diskuterte noe som helst, og at det aldri finnes konklusjoner på dette forumet. Å, det finnes masse konklusjoner på religionsforumet. Religion er roten til alt ondt, det er det verste vi har vært borti siden svartedauden, og troende mennesker er mindre intelligente, mentalt syke og latterlige. Dette er vel et av forumene på diskusjon.no hvor du finner de mest bastante konklusjoner og det mest svart/hvitt-synet. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Så drar vi en skikkelig stråmann for å understreke et poeng som ikke er der dersom man tar bort stråmannen... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var da jeg fant ut at jeg egentlig ikke diskuterte noe som helst, og at det aldri finnes konklusjoner på dette forumet. Å, det finnes masse konklusjoner på religionsforumet. Religion er roten til alt ondt, det er det verste vi har vært borti siden svartedauden, og troende mennesker er mindre intelligente, mentalt syke og latterlige. Dette er vel et av forumene på diskusjon.no hvor du finner de mest bastante konklusjoner og det mest svart/hvitt-synet. Fordommer, fordommer, fordommer... 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det var da jeg fant ut at jeg egentlig ikke diskuterte noe som helst, og at det aldri finnes konklusjoner på dette forumet. Å, det finnes masse konklusjoner på religionsforumet. Religion er roten til alt ondt, det er det verste vi har vært borti siden svartedauden, og troende mennesker er mindre intelligente, mentalt syke og latterlige. Dette er vel et av forumene på diskusjon.no hvor du finner de mest bastante konklusjoner og det mest svart/hvitt-synet. Var det ikke du som studerte teologi? Hvordan klarer du å ha en så fordomsfull balast når du skal studere noe da? Du gir jo ikke to ting samme sjanse i det hele tatt du, men det er jo det jeg har sagt hele tiden, at du er pro religiøs. Konklusjoner? Er det derfor det diskuteres, for å dra en konklusjon for noe som ikke kan bevises? Javel, da konkluderer jeg med at det ikke finnes noen guder, det er bare tull! Sånn, nå kan religions delen av forumet stenge, konklusjonen er funnet og Magnus_L kan være fornøyd! Ble folk glade nå da vi endelig har kommet til en konklusjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå