Abigor Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Det er bare tull, sjimpansene har ikke eksistert så lenge som mennesket på jorden. Tror du evolusjonsteorien er slik som bildet? Tror du evolusjon er begrenset til at arters størrelse kun vokser lineært? Endret 18. september 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Du hoppet over australopithecus slekten, hvor de eldste fossilene er datert til rundt 6 millioner år siden. Omtrent når vi splittet med sjimpansene. Homo slekten, og homo erectus dukker ikke opp før for 2 millioner år siden. Men det er ikke vits å nevne slikt til IHS tror jeg. Det er i mot bibelen, og må derfor være falskt, juks eller ha en annen forklaring. Hadde vi kunne sett utviklingen med egne øyne, så måtte det ha vært noe galt med øynene våre. (Jeg har ikke helt fått med meg akkurat hva du tror IHS, ikke er jeg interessert heller. Men jeg gjetter bare). Endret 18. september 2010 av Venerable Lenke til kommentar
IHS Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Det er bare tull, sjimpansene har ikke eksistert så lenge som mennesket på jorden. Du hoppet over australopithecus slekten, hvor de eldste fossilene er datert til rundt 6 millioner år siden. Omtrent når vi splittet med sjimpansene. Homo slekten, og homo erectus dukker ikke opp før for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 6 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 1 million år siden Endret 18. september 2010 av IHS Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er bare tull, sjimpansene har ikke eksistert så lenge som mennesket på jorden. Du hoppet over australopithecus slekten, hvor de eldste fossilene er datert til rundt 6 millioner år siden. Omtrent når vi splittet med sjimpansene. Homo slekten, og homo erectus dukker ikke opp før for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 6 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 1 million år siden Det eksisterte ikke Homo Sapiens for 1 million år siden heller, så jeg ser ikke hva du bråker for 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er bare tull, sjimpansene har ikke eksistert så lenge som mennesket på jorden. Du hoppet over australopithecus slekten, hvor de eldste fossilene er datert til rundt 6 millioner år siden. Omtrent når vi splittet med sjimpansene. Homo slekten, og homo erectus dukker ikke opp før for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 6 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 1 million år siden Det eksisterte ikke Homo Sapiens for 1 million år siden heller, så jeg ser ikke hva du bråker for Homo Sapiens er bare en av mange menneskeraser, Gunfreak Homo heidelbergensis Homo habilis Homo ergaster Homo floresiensis Homo erectus Homo neanderthalensis Homo rhodesiensis Homo sapiens Homo antecessor Homo rudolfensis Homo soloensis Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er bare tull, sjimpansene har ikke eksistert så lenge som mennesket på jorden. Du hoppet over australopithecus slekten, hvor de eldste fossilene er datert til rundt 6 millioner år siden. Omtrent når vi splittet med sjimpansene. Homo slekten, og homo erectus dukker ikke opp før for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 6 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 2 millioner år siden. Det eksisterte ikke sjimpanser på jorden for 1 million år siden Det eksisterte ikke Homo Sapiens for 1 million år siden heller, så jeg ser ikke hva du bråker for Homo Sapiens er bare en av mange menneskeraser, Gunfreak Homo heidelbergensis Homo habilis Homo ergaster Homo floresiensis Homo erectus Homo neanderthalensis Homo rhodesiensis Homo sapiens Homo antecessor Homo rudolfensis Homo soloensis Du har rett, disse artene ville også være klassifsert som menneske. Men det stopper ikke det faktum at Homo sapiens(oss) ikke eksistete for 1 million år siden, akuratt som moderne sjimpanser ikke gjorde det, men akurrat som at det fantes mange forskjellige menneske arter før i tiden, fantes det mange sjimpanse arter før i tiden. 1 Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kom over to nydelige svenske jenter som ikke bare vet å lage god musikk, men her med en flott og klar beskjed rettet til fordomsfulle moralpredikanter. Får håpe at de som bør føle seg truffet, gjør det, mens vi andre kan nyte tonene og nikke til budskapet. First Aid Kit - Hard Believer Tekst: So you ask for my opinion Well what is there to say To be honest and just foolish Won't make you wanna stay You've got to go on and get moving I can't do that for you Got so many plans and so much you want to do Love is tough, time is rough Love is tough, time is rough Whoaaaa on me Well I see you've got your bible Your delusion imagery Well I don't need your eternity Or your meaning to feel free I just live because I love to And that's enough you see So don''t come preach about morality That's just human sense to me Love is tough, time is rough Love is tough, time is rough Whoaaaa on me On me-eeee .. on me-eee ... And it's one life and it's this life And it's beautiful (repeat) And it's beau .. beau .. beau ... beautiful Love is tough, time is rough Whoaaaa on me 1 Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Denne DNA forsker parodien, oppsumerer det hele ganske bra. Bevise evolusjonsteori med DNA er tull. :!: Har du studert DNA kanskje? eller vet du hva det er? Tydeligvis ikke, så slutt å kom med tåpelige argumenter som ikke har noen holdbarhet. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Han tror at DNA er en av mange konspirasjoner som onde forskere på misjon for djevelen har funnet opp i et forsøk på å ødelegge religion... 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Han tror at DNA er en av mange konspirasjoner som onde forskere på misjon for djevelen har funnet opp i et forsøk på å ødelegge religion... Eller kanskje han tror han må begynne å si DNAmen i kirka heretter... Ikke gått å vite med disse jesus fantastene Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 IHS vil oppdage sannheten når han kommer til hans dagers ende, da vil han angre på at han brukte hele livet med å tro på en oppdiktet gud, istedenfor å leve livet fritt. Om han hadde giddet å følge med på skolen så hadde han lett kunne forstå gen-vitenskap og DNA og ikke det oppdiktede sprøytet som han selv kommer med. Et liv i skyld og skam, nei takk. Jeg er ikke religiøs, hvorfor føler jeg ikke disse tingene? Har jeg rett og slett naturlig moralsk kompass som jeg følger? 1 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 IHS vil oppdage sannheten når han kommer til hans dagers ende, da vil han angre på at han brukte hele livet med å tro på en oppdiktet gud, istedenfor å leve livet fritt. Om han hadde giddet å følge med på skolen så hadde han lett kunne forstå gen-vitenskap og DNA og ikke det oppdiktede sprøytet som han selv kommer med. Et liv i skyld og skam, nei takk. Jeg er ikke religiøs, hvorfor føler jeg ikke disse tingene? Folk er ofte ikke klar over at de sliter med skyld og skam, eller de også fortrenger skyld følelsen av frykt for den straffen skylden fører med seg. Det hele er en ond sirkel. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Så du sier altså at folk har det fælt uten å være klar over det selv? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Heldige britiske skattebetalere fikk høre at paven på sitt kostbare besøk lenket nazityranniet til ateisme (krydret med litt annen pisspreik). Even in our own lifetime, we can recall how Britain and her leaders stood against a Nazi tyranny that wished to eradicate God from society and denied our common humanity to many, especially the Jews, who were thought unfit to live. I also recall the regime's attitude to Christian pastors and religious who spoke the truth in love, opposed the Nazis and paid for that opposition with their lives. As we reflect on the sobering lessons of the atheist extremism of the twentieth century, let us never forget how the exclusion of God, religion and virtue from public life leads ultimately to a truncated vision of man and of society and thus to a "reductive vision of the person and his destiny" - Pope's Holyroodhouse Speech Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Kom over to nydelige svenske jenter som ikke bare vet å lage god musikk, men her med en flott og klar beskjed rettet til fordomsfulle moralpredikanter. Får håpe at de som bør føle seg truffet, gjør det, mens vi andre kan nyte tonene og nikke til budskapet. First Aid Kit - Hard Believer Tekst: So you ask for my opinion Well what is there to say To be honest and just foolish Won't make you wanna stay You've got to go on and get moving I can't do that for you Got so many plans and so much you want to do Love is tough, time is rough Love is tough, time is rough Whoaaaa on me Well I see you've got your bible Your delusion imagery Well I don't need your eternity Or your meaning to feel free I just live because I love to And that's enough you see So don''t come preach about morality That's just human sense to me Love is tough, time is rough Love is tough, time is rough Whoaaaa on me On me-eeee .. on me-eee ... And it's one life and it's this life And it's beautiful (repeat) And it's beau .. beau .. beau ... beautiful Love is tough, time is rough Whoaaaa on me Jeg bare må legge ved denne, jeg tenker på den hver eneste gang jeg leser innlegg av en viss bruker inne på denne siden: http://www.youtube.com/watch?v=q-PX2Z4r-e4 Så der har du det: "God thinks you're a waste of flesh, God prefers an atheist." Endret 18. september 2010 av cuadro 1 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Simpelt og genialt. Likte forøvrig den andre sangen også. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Richard Dawkins sin tale fra demonstrasjonen mot Paven sitt besøk til Storbritannia. http://www.youtube.com/watch?v=eZdNdXDP7HM&feature=player_embedded#! 2 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Richard Dawkins sin tale fra demonstrasjonen mot Paven sitt besøk til Storbritannia. http://www.youtube.com/watch?v=eZdNdXDP7HM&feature=player_embedded#! Herlig! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) IHS vil oppdage sannheten når han kommer til hans dagers ende, da vil han angre på at han brukte hele livet med å tro på en oppdiktet gud, istedenfor å leve livet fritt. Om han hadde giddet å følge med på skolen så hadde han lett kunne forstå gen-vitenskap og DNA og ikke det oppdiktede sprøytet som han selv kommer med. Et liv i skyld og skam, nei takk. Jeg er ikke religiøs, hvorfor føler jeg ikke disse tingene? Folk er ofte ikke klar over at de sliter med skyld og skam, eller de også fortrenger skyld følelsen av frykt for den straffen skylden fører med seg. Det hele er en ond sirkel. Jeg tror vi har forskjellig livssyn, og at ting som får deg til å føle skyld og skam, ikke får meg til å føle dette. Et eksempel er treffe nye folk og roting med jenter som jeg ser på en fin ting som er godt for begge parter. Jeg kan tenke meg (pga. religionen din) at dette er noe du ikke kunne gjort uten å slite med skyldfølelse og/eller skam i ettertid. Endret 19. september 2010 av Zeke 3 Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Richard Dawkins sin tale fra demonstrasjonen mot Paven sitt besøk til Storbritannia. Johann Hari fra samme demonstrasjon: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå