Gå til innhold

Prekestolen - løst og fast om tro


Anbefalte innlegg

Ironisk av deg å kalle dem klovner med tankte på ditt eget syn IHS. Selv om Guds ubarmhjertige hat mot mennesket (hvis du quoter meg med en skrullete "GUD HATER IKKE OSS!" random tulletekst fra bibelen dreper du en kattunge) og dens sjøre tilværelse er alt annet enn humoristisk, er det likevel en enorm klovnete måte Gud skal ha lagd alt på. Makan for en inkompetent tulling denne Guden må være.

 

Du bør lese God is not great - Chrisopher Hitchens, IHS. Så får du litt innsikt i hva vi djevelens demoner tenker og tror, slik at du kan finpusse hjernevasken.

Endret av Bloodwake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var dette ment som et innslag der Bill O'Reilly vinner "diskusjonen" over Richard Dawkins? Først og fremst så var det det dårligste intervjuet jeg har sett noengang, det var 5:11 minutter med hersketeknikk og skriking. Så, Bill O'Reilly støtter å få inn kreasjonisme i naturfagstimene som om dette var et reelt naturfagelig ståsted. Kreasjonisme er en "form" for skapelsesteori der kristne lobbyister har tatt ut ALLE ordene om "Gud" og bare presentert hele samme ideen som om hva som ble gjort (at alt ble skapt av en enhet) og ikke hvem som gjorde det. Det blir liksom som å si at i mattetimen så skal du lære de regnemåtene som fungerer, OG du skal lære noen egne matteregler laget av kristne lobbyiser som IKKE kan brukes til NOENTING annet enn å forvirre. Og disse falske mattereglene skal presenteres som likeverdige til de unge som er på skolen for å lære.

 

Hele poenget er at de kristne vet at forskjellen mellom vitenskapen og fantasireligionene er så store at kristne, når de begynner på skolen, begynner å tvile på sin religion siden vitenskapen er så logisk overbevisende. Så når de får sneket inn litt kreasjonisme blir det en del av "vitenskapen" og når disse samme personene begynner på skolen blir det ikke en så stor motsetning og det blir lettere å velge å tro på kreasjonismen siden det samsvarer med deres religion. DE LAGER VITENSKAP for å STØTTE sine egne desillusjoner. Men det er vel ikke noe nytt for disse jævla kristne idiotene.

Lenke til kommentar
mener ?

Må jeg gjenta meg selv?

 

Alle pedofile er det fordi de selv hadde sex med en pedofil når de selv var barn. Det er slik pedofile formerer seg (blir flere)

Du slår alle pedofile over én kam. "Alle pedofile er sånn og sånn". Nå er du like ensporet som de du kritiserer for uttalelser som "Alle kristne er sånn og sånn". I samme farta "glemte" du å svare på spørsmålet mitt og Georg Müller og spørsmålet om folk kan ha to interesser. Man kjenner seg selv best og det er vel årsaken til at du stikker hodet i sanden og antar at heller ikke andre enn deg kan ha to interesser.

 

Du trodde vel ikke at det var barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller preste rollen som gjorde dem pedofile ?

Jeg har ikke spekulert i årsaken og heller ikke satt alle i samme bås, slik du har. Hva med å svare på spørsmålene i stedet for å stikke hodet i sanden og stille nye som "svar"?

Lenke til kommentar
Det er ca. 500 000 prester i den katolske kirken. Det er ingen ting som tyder på at det er "ekstremt mye pedofili i denne yrkesgruppen" At det er et par falske prester her og der må man bare regne med.
Falske prester? Påstår du at pedofile prester ikke er ekte prester?
Årsaken til at en pedofil blir barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller prest, er at han ønsker å komme nær barna som han vil ha sex med. Han har altså ikke et ekte ønske om å bli barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller prest. Dette er bare et skalkeskjul.

Jaha? Så du mener at alle disse prestene var/ble pedofile før de valgte å bli prester? Og at de ikke kan ha to interesser samtidig?

 

Mener du Georg Müller var en falsk prest/biskop?

 

mener ?

 

Alle pedofile er det fordi de selv hadde sex med en pedofil når de selv var barn. Det er slik pedofile formerer seg (blir flere)

 

Du trodde vel ikke at det var barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller preste rollen som gjorde dem pedofile ?

Du slår alle pedofile over én kam. "Alle pedofile er sånn og sånn". Nå er du like ensporet som de du kritiserer for uttalelser som "Alle kristne er sånn og sånn". I samme farta "glemte" du å svare på spørsmålet mitt og Georg Müller og spørsmålet om folk kan ha to interesser. Man kjenner seg selv best og det er vel årsaken til at du stikker hodet i sanden og antar at heller ikke andre enn deg kan ha to interesser.

 

 

Jeg har ikke spekulert i årsaken og heller ikke satt alle i samme bås, slik du har. Hva med å svare på spørsmålene i stedet for å stikke hodet i sanden og stille nye som "svar"?

Når den pedofile velger et yrke hvor han skal jobbe med barn, er det kun av seksuele grunner.

 

Hvorfor er du så aggressiv i innleggene dine, Simen1 ?

Lenke til kommentar

Arv eller Miljø ? ;)

Miljø, pedofili er ikke genetisk betinget.

Et helvetes mijø disse prestene vanker i ;)

smart :)

 

Alle pedofile er det fordi de selv hadde sex med en pedofil når de selv var barn. Det er slik pedofile formerer seg (blir flere)

 

Du trodde vel ikke at det var barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller preste rollen som gjorde dem pedofile ?

 

At dette er helvete har du helt rett i.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Alle pedofile er det fordi de selv hadde sex med en pedofil når de selv var barn. Det er slik pedofile formerer seg (blir flere)

Så disse prestene er OGSÅ blitt missbrukt, hvor kommer det frem

 

(jeg sier ikke at det ikke er sant, bare det at jeg ikke har sett det noen plass)

Lenke til kommentar

smart :)

 

Alle pedofile er det fordi de selv hadde sex med en pedofil når de selv var barn. Det er slik pedofile formerer seg (blir flere)

 

Du trodde vel ikke at det var barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller preste rollen som gjorde dem pedofile ?

 

At dette er helvete har du helt rett i.

Hvordan startet den første pedofile da? Ble han befølt av Gud som unge?

Lenke til kommentar

smart :)

 

Alle pedofile er det fordi de selv hadde sex med en pedofil når de selv var barn. Det er slik pedofile formerer seg (blir flere)

 

Du trodde vel ikke at det var barnehage onkel, barneskole lærer, barne lege eller preste rollen som gjorde dem pedofile ?

 

At dette er helvete har du helt rett i.

Hvordan startet den første pedofile da? Ble han befølt av Gud som unge?

 

What cannot be unseen! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...