Gå til innhold

Prekestolen - løst og fast om tro

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært sannsynlig at et slikt maktapparat hadde vært avslørt for lenge siden. Det største antallet mennesker som kan klare å holde på en hemmelighet er 3 stykk. Den ene er deg selv de to andre er skutt. (eller noe sånn)

Seriøst. Odsen for at noe slikt hadde funger (ikke blitt avslørt) er vel rimelig lav?

Media bør du heller spørre om har skjult makt i samfunnet.

Fox news gikk for noen tiår tilbake ut med en storry som hevdet at NASA aldri hadde landet på månen. Dette førte til at ca 1/4 av amerikas befolkning svarte Nei, på en undersøkelse der det ble spurt om det samme. Dette henger utrolig nok enda effekter igjen av. Helt vannvittig med tanke på mengden folk som var med å realisere måneferdene. :p

Fox News er vel en kraftig pådriver mot Al Gore og klimaforskenes konklusjoner.

Accusations of Misrepresentation of Facts

Media Matters for America has cataloged what they claim are the most egregious examples of distortion by both Fox News and its TV personalities. Media Matters describes itself as 'a Web-based, not-for-profit, 501©(3) progressive research and information center dedicated to comprehensively monitoring, analyzing, and correcting conservative misinformation in the U.S. media'.[54][55] The criticisms include several examples of cropping quotes from President Obama, Vice President Biden, and Vice President Gore so they appear out of context, using image manipulation software to edit the appearance of reporters from The New York Times, and using footage from other events during a report on the November 5th "Tea Party" rally in Washington DC. They claim the intention is to make it appear as if a larger number of protesters attended the event. Media Matters also called attention to the December 4th edition of Fox and Friends and accused the show of misleading their viewers with a questionable graphic that showed the results of a Rasmussen Reports climate change poll adding up to 120%

kilde

Illuminati = massemedia ?

Endret av The Metal God
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lur jeg hei og hå, som ikke er medlem i et idrettslag nå... :D

Skal en tro på alle de konspirasjons teoriene som finnes så kan rett og slett ikke folk sysle med noe annet enn å konspirere mot og med hverandre... Jeg vet at jeg ikke er medlem i en slik hemmelig gruppe. (Bortsett fra RWS's hemmelige kampgruppe som kjemper for å sette fiskebollene fri og la de svømme fritt i havet igjen, men det vet du ikke noe om, for det er som sagt hemmelig... ) :D

At det derimot er en del ordner av ymse slag rundt om er hevet over enhver tvil, men for de aller, aller fleste av dem så er vel fellesnevneren et sted å møte likesinnede, et sted å feste litt uten kjærring og unger, et sted som (putt inn det som passer) Tror ikke det er så veldig mange av dem som sysler med å ta over verden... Hva skal de med den liksom? Vi klarer jo ikke å styre den land for land engang, så hvordan folk får det for seg at en liten gruppe skal styre hele verden er forbi meg.... :)

Lenke til kommentar

Hva er det med kvinner og troen på det overnaturlige? En venninne av meg kolliderte med bilen for noen dager siden, og da hun fortalte det var ikke hovedpoenget i historien kollisjonen i seg selv, men at da hun satt seg i bilen "følte" hun at noe kom til å skje. *oppgitt*

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært sannsynlig at et slikt maktapparat hadde vært avslørt for lenge siden. Det største antallet mennesker som kan klare å holde på en hemmelighet er 3 stykk. Den ene er deg selv de to andre er skutt. (eller noe sånn)

Seriøst. Odsen for at noe slikt hadde funger (ikke blitt avslørt) er vel rimelig lav?

Media bør du heller spørre om har skjult makt i samfunnet.

Fox news gikk for noen tiår tilbake ut med en storry som hevdet at NASA aldri hadde landet på månen. Dette førte til at ca 1/4 av amerikas befolkning svarte Nei, på en undersøkelse der det ble spurt om det samme. Dette henger utrolig nok enda effekter igjen av. Helt vannvittig med tanke på mengden folk som var med å realisere måneferdene. :p

Fox News er vel en kraftig pådriver mot Al Gore og klimaforskenes konklusjoner.

Accusations of Misrepresentation of Facts

Media Matters for America has cataloged what they claim are the most egregious examples of distortion by both Fox News and its TV personalities. Media Matters describes itself as 'a Web-based, not-for-profit, 501©(3) progressive research and information center dedicated to comprehensively monitoring, analyzing, and correcting conservative misinformation in the U.S. media'.[54][55] The criticisms include several examples of cropping quotes from President Obama, Vice President Biden, and Vice President Gore so they appear out of context, using image manipulation software to edit the appearance of reporters from The New York Times, and using footage from other events during a report on the November 5th "Tea Party" rally in Washington DC. They claim the intention is to make it appear as if a larger number of protesters attended the event. Media Matters also called attention to the December 4th edition of Fox and Friends and accused the show of misleading their viewers with a questionable graphic that showed the results of a Rasmussen Reports climate change poll adding up to 120%

kilde

Illuminati = massemedia ?

Nå er jeg rimelig forbannet på opplegget her på diskusjon.no !

Her blir altså helt legitime diskusjoner ødelagt av moderator ved at svarene i en tråd blir flyttet på og kommer helt ut av kontekst. Her er det noen som har en fundamental feil holdning til moderator-jobben sin. Dette er så grovt at jeg krever at en skikkelig oppvask blir tatt! :realmad:

Lenke til kommentar

Her blir altså helt legitime diskusjoner ødelagt av moderator ved at svarene i en tråd blir flyttet på og kommer helt ut av kontekst. Her er det noen som har en fundamental feil holdning til moderator-jobben sin. Dette er så grovt at jeg krever at en skikkelig oppvask blir tatt! :realmad:

Jeg snakker ikke for den moderatoren det evt gjelder, men husk: Forumet er et tilbud, ingen rett. Liker du det ikke trenger du ikke være her. Men for all del, kom gjerne med konstruktiv kritikk :) Off-topic over.

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Jeg snakker ikke for den moderatoren det evt gjelder, men husk: Forumet er et tilbud, ingen rett. Liker du det ikke trenger du ikke være her. Men for all del, kom gjerne med konstruktiv kritikk :) Off-topic over.

Tror vi tar dette på PM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...