cuadro Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Aldri helt likt tanken på å studere partier og deres partiprogram. Hvorfor? Vel, partiene selv skildrer selvklart ikke sin egen belysning objektivt, ei heller gjør motstanderpartiene. Da er det ikke så mange resterende kilder å hente informasjon fra - foruten nettsider, aviser o.l. som igjen har sine kilder fra synsvinkel enten A eller B. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva er galt med venstre? Flørtingen med KrF er jo ganske forkastelig. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, det er vel ikke annet å gjøre enn å gi dem flertall alene. Den eneste måten de skal få utført noe er ved å alliere seg med KrF. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva er galt med venstre? De er vinglete, løgnaktige dobbeltmoralister med en politikk som er basert på virkelighetsfjern teorisering snarere enn praktisk politikk. Lenke til kommentar
.... Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I motsetning til? Burn! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 AronRa er ikke bare bigfoot, men han er vist også en viking gud, i denne hysteriske videoen Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 AronRa er ikke bare bigfoot, men han er vist også en viking gud, i denne hysteriske videoen Endelig en ligitim grunn til å starte The Church of AaronRa! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Morsomt at de prøvde å anmelde han for noe, og siden firfisler ikke var ulovlig, så kalte de det en slange... wtf? De innrømmer at de lyver bare for å anmelde han for noe :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ^^Lol. "You don't look like an atheist." Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> ^^Lol. "You don't look like an atheist." Nei for ateister har jo langt svart hår, 666 tatovert på panna og brenner kirker som hobby. Klok kar han studenten, likte at han gjorde tv-verten målløs på slutten av klippet. Fint å se at Texas begynner å våkne opp fra dvalen også. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det virker som om noen kristne tror at det ikke finnes ateister, men bare satanister. Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er faktisk ganske vanlig mange steder at kristne ser på alt ikke-kristens som djevelskap / satanisme. Satan i seg selv betyr jo anklager eller motstander. Bestemoren til min kone kaller alt ikke-kristent for satanisme og djeveldyrkelse.... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kjenner til det. Det er fordi de fleste eldre og sterkt religiøse ikke klarer å se for seg et liv eller en person uten en tro. De er så fastlåste i å tro på noe selv at de ikke skjønner hvordan vi som ikke tror fungerer. Derfor sidestiller de ikke-troende med satanister. Men selv satanister har jo en tro. De skjønner rett og slett ikke konseptet med å ikke tro på noe. Opplevde det da en muslimsk bekjent spurte hvorfor jeg ikke ville gå i kirken i jula. "Er du ikke kristen?" "Nei" "Er du jøde?" "Nei" "Er du hindu?" "Nei" "Er du buddhist" "Nei". "Hva er du da? Er du muslim?" "Nei, jeg tror ikke på noe, jeg er ateist" Det klarte han ikke å forstå. Hvordan gikk det liksom ann å ikke tro på noe? Da gikk det opp for meg hvor mange som "bor" i troen. Og det er vel slik mange eldre fungerer når de tror vi ateister er satanister. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Si du er tilhenger av "Church of the spaghetti monster" så godtar de det vel på et vis.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Liker godt satiren med Church of the spaghetti monster, men for meg blir det for dumt. Nei, jeg sier at jeg er ateist uansett hva de er. Føler de seg støtt av det kan jeg ikke hjelpe. Det får da være måte på hvor mye man skal ta hensyn hvis det å si at man er ateist er støtende. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg satt båtvakt på havna her nede for noen dager siden, og da satt jeg der sammen med ei eldre dame som var temmelig ihugga kristen. hun kalte Jehovas vitne for vranglære som for meg var ganske komisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen morsomme oneliners jeg ikke helt visste hvor jeg skulle plassere så de havnet her. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Fin link. *bokmerket* Men fant en litt rar banner-reklame, som linket til http://www.cosmicfingerprints.com/blog/atheists-riddle9/ Personen bak: Hugh Ross is author of numerous peer-reviewed technical articles in leading publications such as The Astrophysics Journal and more than a dozen books. He is president of Reasons To Believe, an organization that integrates the latest discoveries in science with theology, demonstrating that faith and facts are not in conflict, but perfect agreement. Åpenbart en intelligent fyr. Like fullt finner man nok av gullkorn rundt på sidene. (...) if you prove that time has a beginning, that it was created, it eliminates all theological possibilities but Jesus Christ. Why? Because if you were to open up the Holy books of the religions of the world, only one of them would describe God as a being that creates the universe independent of time, space, matter and energy. The other Holy books describe God as creating within time. The Bible states that God creates independent of time. That's the difference. På Reasons To Believe (reasons.org) er følgende tekst det første som møter blikket mitt: Did you know that research on the genetics of humans around the world indicates that humanity is traceable to one man and one woman? (Learn more about the evidence for God’s special creation of Adam and Eve in [boken] Who Was Adam?) Lenke til kommentar
.... Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Endret 8. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå