Gå til innhold

Angående PS3 bundle pack

Janerikn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg syns Motorstorm er utrolig fett. fordi jeg liker simple bilstil med mye fart, skittende biler og mye krasjing.. slipper cupper og drit.. så det er et sånt spill. helt ok online.. Og jeg syns grafikken er veldig veldig bra egentlig , til å være et av de første ps3 spilla.

Vet ikke om hvilke andre spill man kan velge egentlig.. men men.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at spillet overrasket meg veldig positivt. Jeg er en person som ikke liker bilspill for 5 flate ører, og jeg drev og spurte om at jeg ikke kunne bytte ut det spillet med et annet. Men er glad at jeg ikke gjorde det nå, det som mangler er 2 player men kan love deg er ganske artig og spille med en kompis ved siden av seg og se hvem klarer forskjellige banene. Jeg og en kompis satt fra 22.00 til 10.00 for å spille Motorstorm :). Så det er anbefalt

Lenke til kommentar

Ser ut som Motorstorm er et veldig underholdene spill, en stund, men ikke et spill en sitter med i mangfoldige timer over mange måneder :nei: Resistance, derimot, kanskje. Heavenly Sword; :dribble:

Pakken min er ankommet Oslo i dag, bor i Drøbak så kan vel regne med å få bundelen i morgen?

97320.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...