swea Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har en WD My Book 250, samt et trådløst nett i huset. Finnes det en måte å koble den eksterne disken til det trådløse nettverket? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ja det er enkelt. Du kobler den til en vanlig PC og så deler du den, akkurat som med en hvilken som helst disk eller mappe du skulle dele i nettverket. Lenke til kommentar
swea Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Ja det er enkelt. Du kobler den til en vanlig PC og så deler du den, akkurat som med en hvilken som helst disk eller mappe du skulle dele i nettverket. 9333892[/snapback] Hadde håpet å unngå en annen PC som da må stå på hele tiden. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hadde håpet å unngå en annen PC som da må stå på hele tiden. 9333912[/snapback] Det mest lettvindte blir nok å forkaste idéen om å benytte den disken du allerede har, og istede gå for en NAS disk som faktisk er egnet for formålet. Alternativet er du finner en ruter/svitsj med filserver-funksjon så du kan koble til en usb/fw disk. Men jeg har ikke vært borti et slikt produkt selv, så jeg har en misstanke om at det kanskje ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå