trojanhorse Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Fikk netopp 2 Mist 120 mm vifter, de var pakket i bobleplast uten skruer eller lignende, hvordan fester jeg de? Skruene som fulgte med kabinettet er altfor korte, bare 1 cm, mens hullene i hjørnene på viftene er ca 2 cm dype... Takk på forhånd! Trojanhorse Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du går på en jernvarehandel og kjøper passe lange skruer Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Du tar skruene gjennom hullene i kabinettet og inn i vifta... Er slike grove skruer som alltid følger med vifter (neste). Endret 21. august 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Du trenger bare å skru dem gjennom det første av hullene på vifta I noen kabinetter er det dessuten ferdige vifteplasser med små plastclips som passer inn i hullene på viftene. (varierer i størrelse alt etter hva kabinettet er bygget for). Ellers er, som DaWiEn nevner, strips en grei løsning om du må improvisere. Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Takker for svar Lå netopp merke til at det ikke er "gjenger" i skrue-hullene på viftene, dvs at skruene henger løst, som spikerer eller noe annen dritt, går nokk for strips da. Trojanhorse Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Henger løst? Hullene skal være mindre enn skrueneså du gjenger mens du skrur dem inn... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Takker for svarLå netopp merke til at det ikke er "gjenger" i skrue-hullene på viftene, dvs at skruene henger løst, som spikerer eller noe annen dritt, går nokk for strips da. Trojanhorse 9336377[/snapback] Har du hørt om noe som heter mutter? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Sabla dårlig av microplex å ikke legge med skruer til MIST viftene, bestile noen billigvifter ifra Vcore, der kom det med 2 sett med skruer, og en 3 til 4 pins overgang. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 skruene som er for vifter er med utrolig grove gjenger slik at de spiser plasten i hullene i viften og trenger derfor ikke å være så lange. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Plastikk viftene har elendige skruer. Har en hau med plastikk vifter jeg bruker iblandt. Når jeg skal skru dem inn, lager jeg nye jenger, som blir tungt å skru inn. Dermed ødelegges skruene. Har prøvd med lenger skruer og mutter, funka mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå