Gå til innhold

Foss med lang lukkertid.

Anbefalte innlegg

Likte det siste bedre, men du kunne fint hatt 1 sekund i lukkertid her :)

8979404[/snapback]

Kanskje et gråfilter hadde vært på sin plass.

8982079[/snapback]

Sitatene fra en gammel tråd. Tenkte det var bedre med ny tråd med nytt bilde.

Ja, nå har jeg kjøpt meg gråfilter. Var en tur der her en kveld. Så da tok jeg ett med 1. sek. lukkertid.

50mm, f/11, ISO100 og 1sek.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du husker mine gamle tråder bedre enn meg selv, noe som betyr at du i alle fall er 15 år yngre. Her var det forøvrig mer på sin plass med slørete vann, siden det ikke blir så dominerende i bildet. Tvert i mot, her er det ganske passende. Synes det har en grei komposisjon med en antydning til diagonal, og en mer tydelig L-komposisjon.

Lenke til kommentar
Nei, sitatet er fra en av mine egne gamle tråder med bilde av samme fossen, der du la inn ett svar. Og jeg tviler litt på om du er hele 15år eldre enn meg, om du da ikke er ett par over 50. :)

9333357[/snapback]

Siden det er fra en av dine gamle tråder, så er jeg kanskje unnskyldt for å ikke huske de sitatene. En kommentar fra PMnormal er jo altid verdt å huske for ettertiden :innocent:

Lenke til kommentar
Jo, sikkert sant det.. :!:

Men det er ingen andre som mener noe.. kanskje folket rett og slett er lei av slike bilder? :ermm:

9337830[/snapback]

Meget rett. Slike bilder ska være ganske spesiell før de imponerer meg. Godt teknisk tatt bilde, men ingenting mer.

Lenke til kommentar
Meget rett. Slike bilder ska være ganske spesiell før de imponerer meg. Godt teknisk tatt bilde, men ingenting mer.

9338029[/snapback]

ja, ja.. :cry:

Men takk for kommentaren iallefall. Det er jo også bra å vite hva folket ikke liker å se også. Så får man tenke seg litt om før neste gang. :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes det gjør seg veldig godt med den L-komposisjonen du bruker. Men det er vel slik at slike bilder er blitt litt hypet opp til det ugjenkjennelige. Det er blitt standard kunst, om du forstår. Men det er et veldig fint bilde. Skal se om jeg kommer på noe mer å skrive senere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...