Nimrad Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Helt ekstremt genialt hvis dette stemmer. BioShock er et av de spillene jeg ser mest fram til i år. Iom. at jeg ikke har 360 og ikke liker å spille på PC så tror jeg at jeg skal klare å vente til dette kommer til PS3. Ryktene ser ut til å være sterke rykter denne gangen. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hadde vært kjempebra om det kom til PS3 ja. Har verken 360 eller en skikkelig PC men jeg har veldig lyst til å spille det Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke at dette betyr noe for meg personlig, siden jeg skal preloade spillet via steam. look what some one found In the configuration file of the PC Demo of Bioshock: there are some notes for the interested about the game engine configurations options and there's a little topic about consoles. [Console] ;; Console (XBox360, PS3) specific settings ;; StreamingDynamicFloatingLimit: ;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level ;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is ;; available as long as the total memory allocated by the game is less than ;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and ;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed ;; budget StreamingDynamicFloatingLimit=500 You'll find this under Program Files/2k Game/Bioshock demo/Content/config.ini , just open the file with notepad or wordpad . Good news for ps3 fans although most already assumed the game was coming. Kilde 9333034[/snapback] Wishful thinking goes a long way in making tiny facts add up to big truths. For all we know this could be be placeholder code left in from early in the game's development, before the exclusivity was even a factor. It could be overzealous notation on the part of a coder. It could very well mean the game is coming to PS3, but far from a definitive sign. Patience, my PlayStation purist friends. If it comes, it will come. Tror nok vi har svaret vårt der. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) GamePro har en kilde (vistnok innenfor 2k nettverket) som de ikke kan navngi, men som opplyser om at Bioshock faktisk er på vei til ps3.. http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=130348 Endret 23. august 2007 av Plutoo Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Wishful thinking goes a long way in making tiny facts add up to big truths. For all we know this could be be placeholder code left in from early in the game's development, before the exclusivity was even a factor. It could be overzealous notation on the part of a coder. It could very well mean the game is coming to PS3, but far from a definitive sign. Patience, my PlayStation purist friends. If it comes, it will come. Tror nok vi har svaret vårt der. 9342305[/snapback] MGS4-360 anyone . Men Bioschock var jo annonsert til PS3 i starten, så regner med de er godt i gang med PS3 versjonen. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan vi regne med BioShock på PS3 i løpet av Q2, kanskje Q3 2008 da? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 At Bioshock kommer på PS3 er jo bare en god ting. Dette burde selge så mye som mulig, slik at denne typen spill blir vanligere. Det går rykter om at Eidos bare venter på salgstallene til Bioshock før de gir klarsignal til Deus Ex 3. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hadde ikke skadet med en oppfølger til Deus EX nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 At Bioshock kommer på PS3 er jo bare en god ting. Dette burde selge så mye som mulig, slik at denne typen spill blir vanligere. Ditto. Skulle skrive det samme... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Enig med dere 2^^ Gleder meg til å sjekke ut spillet i morgen. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ville vært synd om PS3-leiren gikk glipp av denne tittelen. Håper det kommer til PS3. Eksklusive spill er noe dritt i mine øyne. Markedsmessig ser jeg jo verdien av det, men forbrukermessig er det dumt. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser desverre ut som Bioshock ikke kommer på PS3 allikevel, MS har nok åpnet litt på pengesekken http://www.joystiq.com/2007/08/24/levine-c...a-on-pc-issues/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Da spørs det bare hvor lenge den avtalen går. Det kan vel være alt fra måneder eller år. Umulig å si hvor lenge. Vi såg det samme med GTA 3 forrige generasjon. Da var en xbox-versjon i utvikling da sony og take-two sigenrte en eksklusivitetsavtale. Den varte i nesten tre år , om jeg husker riktig, men ble avbrutt noen måneder for tidlig. Nå ser det ut som take-two har signert en liknende avtale med microsoft... Vi hører ihvertfall ikke noe om en ps3-versjon før avtalen er over. Endret 24. august 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser desverre ut som Bioshock ikke kommer på PS3 allikevel, MS har nok åpnet litt på pengesekken http://www.joystiq.com/2007/08/24/levine-c...a-on-pc-issues/ 9352356[/snapback] Det er egentlig trist, gode spill som dette bør være tilgjengelig til alle. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser desverre ut som Bioshock ikke kommer på PS3 allikevel, MS har nok åpnet litt på pengesekken http://www.joystiq.com/2007/08/24/levine-c...a-on-pc-issues/ 9352356[/snapback] Det er egentlig trist, gode spill som dette bør være tilgjengelig til alle. 9352571[/snapback] Enig, får meg ikke til å verdsette Microsoft noe mer, for å si det sånn. Jeg har ingen hast, men finner det ganske banalt hvis M$ skal ha monopol på den tittelen for evig tid. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ser desverre ut som Bioshock ikke kommer på PS3 allikevel, MS har nok åpnet litt på pengesekken http://www.joystiq.com/2007/08/24/levine-c...a-on-pc-issues/ 9352356[/snapback] Det er egentlig trist, gode spill som dette bør være tilgjengelig til alle. 9352571[/snapback] Enig, får meg ikke til å verdsette Microsoft noe mer, for å si det sånn. Jeg har ingen hast, men finner det ganske banalt hvis M$ skal ha monopol på den tittelen for evig tid. 9352613[/snapback] Sony og Nintendo (i mye mindre grad) gjør akkurat det samme, det er slik markedet er. Og jeg skjønner veldig godt at de gjør det, eksklusive titler er blitt veldig viktig (spesielt med tanke på PR) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ville vært synd om PS3-leiren gikk glipp av denne tittelen. Håper det kommer til PS3. Eksklusive spill er noe dritt i mine øyne.Markedsmessig ser jeg jo verdien av det, men forbrukermessig er det dumt. 9349384[/snapback] Eksklusive titler resulterer ofte i bedre tilpassing til konsollen. F.eks. sixaxis-funksjoner og bedre koding mot den plattformen. Vil ikke si det er så dumt forbrukermessig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Read and weep....kan jo hende det kommer forde. Men så langt ingen planer. http://www.joystiq.com/2007/08/24/levine-c...a-on-pc-issues/ Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det er egentlig trist, gode spill som dette bør være tilgjengelig til alle. Det er da vitterlig tilgjengelig for alle? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det er egentlig trist, gode spill som dette bør være tilgjengelig til alle. Det er da vitterlig tilgjengelig for alle? 9354567[/snapback] Nja, personlig har jeg ikke noe problem ettersom jeg både har en X360 og en PC som klarer å dra spillet på maks (ikke DX10 dog). Men for de med bare PS3 (og Wii også for den saks skyld), vil gå glipp av et fantastisk spill. Ved at spillet er ut på flest mulig plattformer, og hvis det selger veldig bra så vil det sende en beskjed til bransjen. Nemlig at gode historiebaserte og intelligente spill selger like godt om ikke bedre enn hjernedøde FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå